Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Dell Inspiron 15R, nu kopen of wachten?

Pagina: 1
Acties:

• Natriumon
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-11 19:05
Hallo,

Ik heb al een tijdje op tweakers naar adviezen gekeken naar nieuwe laptops. Ik heb geen topic aan te hoeven maken aangezien er genoeg mensen zijn met hetzelfde budget en dezelfde eisen. Nu ben ik tot de conclusie gekomen dat ik de Dell Inspiron 15R voor €669,- wil kopen. Die met de i5 en betere videokaart dus. Overigens kom ik met EPP 2% en Shopkorting 7% uit op €609,-

Mijn probleem is nu het volgende; de gratis verzenden actie van Dell verloopt op 30 augusts. En uit de reacties die ik hier lees is het onduidelijk wanneer en of de kortingsbonnen nog terugkomen. Ik ben niet bekend bij Dell, ik wist tot een week geleden uberhaupt niet dat er zoveel trucs waren om korting te krijgen.

De vraag is dus simpel. Is het gratis verzenden een tijdelijke actie of hebben jullie het al vaker voorbij zien komen? Als het een niet vaak voorkomende actie is dan wacht ik niet nog een week op de kortingsbonnen maar koop ik hem (over)morgen meteen. (verzendkosten zijn €29,-)

Overigens vervalt de gratis SWITCH-cover en 15 mnd McAfee ook op 30 augustus. Zo'n verwisselbaar kleurtje kan me dus niks schelen maar zo'n virusscanner is toch mooi meegenomen. Dus gooi maar raak wat jullie adviseren. Ik neig er op het moment naar om hem toch maar te kopen. Maar ik heb nog 2 dagen de tijd dus dan kan ik beter het advies afwachten van mensen die wél bekend zijn bij Dell.

Excuses als dit de verkeerde forumgedeelte is, kon geen beter alternatief vinden en ik ben hier ook niet bekend met het forum.

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
die gratis verzending lijkt me vrij permanent te zijn op dell.nl (kan natuurlijk altijd veranderen)
de kortingsbonnen zullen ook nog wel terugkomen vermoed ik, of dat volgende vrijdag zal zijn weet niemand, maar via telefoon of chat kan je nu ook wel iets afdwingen, maar als het niet dringend is kan je wachten op de bons. want online bestellen blijft de beste optie om te genieten van alle mogelijke kortingen (incl shopkorting)
die 15maand gratis mc afee staat er ook al maanden op, wat niet wil zeggen dat het niet plots kan stoppen
die verwisselbare kleurtjes dat zal wellicht wel niet meer verlengd worden

• Jerooney
  • Laatst online: 26-11-2020
Ik zit met hetzelfde dilemma. Wil de Inspiron 15R SE met i5 of i7 kopen. Echter past de i7 alleen binnen mijn budget als ik die kortingsbonnen krijg. Denk zelf dat ik nog minstens 3 weken wacht.

• xenne
tsja, persoonlijk zou ik nooit bestellen zonder kortingsbonnen, tenzij je via telefoon of chat een gelijkaardige deal kan afsluiten. de kortingsbonnen zijn er nagenoeg altijd, nu net een week voor 't school begint zijn er geen. als ze donderdag terug zijn zullen er heel wat twijfelaars snel hun deal bezegelen, denk ik ; als is er natuurlijk geen garantie dat die bons terug komen, maar wetende dat de verkoopcijfers nu al heel slecht zijn zie ik echt niet waarom ze zouden verdwijnen

• Natriumon
  • Laatst online: 28-11 19:05
Okay bedankt, dan wacht ik inderdaad nog 2 daagjes. Ik zal wellicht morgen contact opzoeken met Dell, kijken hoe dat zit met hun huidige acties en de kortingsbonnen. Heb er helaas vandaag geen tijd meer voor.

Hebben jullie tips om korting 'af te dwingen'? Ik kan niks bedenken waarom ze mij nou korting zouden geven, tenzij ik zeg dat ik hem anders niet koop o.i.d..

• xenne
tsja, in de chat heb ik kortingscode gevraagd, die ze mij niet konden verschaffen, maar ik moest mijn mandje doormailen en kreeg een offerte via mail... deze is vrij gelijkaardig met een kortingsbon van 5% in combinatie met 5% epp
Pagina: 1