Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.
Als hij meestal wel goed beeld geeft ben ik geneigd de bekabeling (dat wil zeggen, de platte signaal kabel die binnenin de behuizing naar de videokaart loopt dus) de schuld te geven, misschien dat die niet helemaal lekker meer zit. Maar dan zou je dus je sleeptop open moeten maken om dat na te zien, weet niet hoe handig je bent 
Gebeurt het alleen in Windows of ook als je bijvoorbeeld bij het opstarten (of bios) het scherm kantelt? (kan me haast niet voorstellen dat het alleen in Windows gebeurt als het kantelen de trigger is, maar goed.. wel vreemdere dingen gezien
)
Gebeurt het alleen in Windows of ook als je bijvoorbeeld bij het opstarten (of bios) het scherm kantelt? (kan me haast niet voorstellen dat het alleen in Windows gebeurt als het kantelen de trigger is, maar goed.. wel vreemdere dingen gezien
Eens. Is waarschijnlijk de signaalkabel. Lichtpuntje: de kabel hoeft niet defect te zijn, hij kan ook een beetje los zijn gekomen uit de connectoren, dan volstaat er terug in drukken (met evt tape).Oraijon schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 12:15:
Als hij meestal wel goed beeld geeft ben ik geneigd de bekabeling (dat wil zeggen, de platte signaal kabel die binnenin de behuizing naar de videokaart loopt dus) de schuld te geven, misschien dat die niet helemaal lekker meer zit. Maar dan zou je dus je sleeptop open moeten maken om dat na te zien, weet niet hoe handig je bent
K54/R1250RS | K48/K1600GT | E61/550i
meestal zit dit kabeltje onder het toetsenbord, in dat geval heb je mazzel want dan heb je nog geen schroevendraaier nodig
Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.
Thanks, ga ik mee aan de slag als ik thuis ben!
Jack of all trades, master of none. Though often better than a master of one.