Past de Zotac GTX670 in de highend BBG?

Pagina: 1
Acties:

• Almeidacorp
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-02-2022
Hallo Tweakerlui,

Ik had een kort vraagje. Ik ben van plan de meest recente highend-systeem in elkaar te zetten/laten zetten en enige verandering die ik eraan wou doen is dat ik de "Zotac GeForce GTX 670 AMP! Edition" (kan em overnemen van iemand) wou nemen ipv de gene die staat voorgeschreven.

Mijn vraag is. Past deze kaart in de kast/samenstelling? Noobie vraag maar ik zie dat het een wat grotere kaart is in omvang dus ik dacht, eerst vragen... dan aanschaffen.

Alvast bedankt!

Michael

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-02 16:37
Ik heb deze kaart kort gehad. Het is wel een zware kaart, en hij is ook nog eens 3 slots nodig. Ik heb deze dan ook (vanwege een ander euvel met mijn moederbord) omgeruild voor een MSI N670GTX PE 2GD5/OC, lichtere kaart, betere overclock mogelijkheden en erg stil moet ik zeggen.

• len-art
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22-12-2025
Past deze kaart in de kast/samenstelling?
En hoe moeten wij dat weten als wij niet eens weten over welke kast/samenstelling je het hebt?

Begin eens met het plaatsen van de overigen specs.

Verwijderd

lennard-96 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:33:
[...]

En hoe moeten wij dat weten als wij niet eens weten over welke kast/samenstelling je het hebt?

Begin eens met het plaatsen van de overigen specs.
Kwestie van lezen van de titel, hij heeft het over de highend BBG configuratie.

Ja dat zal passen en ja het was netter geweest als je alsnog even de naam van de behuizing erbij had gezet.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 10-02 14:56
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:34:
[...]

Kwestie van lezen van de titel, hij heeft het over de highend BBG configuratie.
Nee kwestie van een TS die als er hulp gevraagd wordt, het een ander wel wat makkelijker kan maken door eventjes van linkjes te plaatsen zodat de 'helper' daar niet zelf naar hoeft te zoeken en misschien zelfs wel naar het verkeerde kijkt... Is overigens algemeen beleid... op vrijwel ieder forum... het verhoogd meestal ook nog eens de hulpvaardigheid van een ander. ;)

De (binnen)maten van de behuizing kan je op de website van de fabrikant vinden, dat is eenvoudig eventjes kijken... nu zie ik dat Zotac de maten van de videokaart niet heeft geplaatst dus dat wordt voor een ander sowieso moeilijker checken... TS kan de kaart van iemand overnemen die ook eventjes de maten kan opgeven, dan ben je er toch al? Weinig ingewikkeld aan, even googlen en opmeten...

• Moi_in_actie
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06-02 13:45
Ik heb even gemeten bij mijn Zotac GTX670 AMP!, zo goed en zo kwaad als dat kon (aangezien op de mijne een waterblok zit), maar de maten zijn als volgt:

- Lengte (gemeten vanaf het pci slot achterin): 26.5cm tot het einde van de shroud, +- 24 tot aan het einde van de PCB
- Breedte: de koperen heatpipes zijn ongeveer 2-2.5cm breder dan de pci slot en deze steken dus iets uit richting de zijkant van je kast.

Hoop dat dit helpt :)

Ryzen 9 9950X3D ~~ 32GB GSkill TridentZ 6000Mhz ~~ ASRock B850M Steel Legend ~~ Powercolor Hellhound RX9070XT

• Almeidacorp
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22-02-2022
Thanks voor alle hulp. Helpt inderdaad :)

En mja. Had niet gedacht dat mijn post een dwarslezing zou veroorzaken bij sommige "uptight" volk. Maar alsnog bedankt.
Pagina: 1