Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ibood universele afstandsbediening

Pagina: 1
Acties:

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:28
Op ibood staat een universele afstandsbediening, met macro's voor bijvoorbeeld TV KIJKEN, DVD KIJKEN etc.
nu is mijn vraag, kan de afstandsbediening "zien" op welke ingang mijn tv staat ingesteld? dus als hij op mijn PC staat ingesteld (pc scherm op mijn tv) en ik druk op TV kijken, weet die dan dat mijn decoder aangesloten zit op HDMI 1?

er zitten geen dedicated knoppen op mijn afstandsbediening om hdmi kanalen te kiezen. enkel een knop om de volgende ingang te selecteren

ik hoop dat duidelijk is wat ik bedoel, maar vind het wat lastig uit te leggen.

• bartbh
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Als je alleen kunt wisselen tussen kanalen lijkt het mij dat het niet gaat werken, aangezien de afstandsbediening dus niet het signaal kan sturen voor de tv om een bepaalde ingang te kiezen. De afstandsbediening is gewoon passief dus kan niet "zien" op welke ingang je tv al ingesteld staat.

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:28
daar was ik al bang voor, ik dacht misschien is er iets voor, vooral omdat mijn tv het laatst gebruikte kanaal "onthoud" en niet automatisch switcht als je een aangesloten apparaat aanzet. iig bedankt