Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Niet afgeleverde mails Gmail naar Hotmail

Pagina: 1
Acties:

• Thierryziezo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Hallo,

Ik weet niet precies wat er misloopt, maar wanneer ik e-mails verstuur van mijn eigen GMail-adres naar mijn Hotmail-adres worden deze gewoon niet afgeleverd. Omgekeerd werkt het wel goed: mails die van mijn Hotmail-adres naar GMail verstuurd worden, vinden ook de inbox terug. Wanneer ik via mijn werkadres e-mails verstuur naar deze mailboxen, worden deze wel keurig afgeleverd.

Enig idee waarom de e-mails van GMail naar Hotmail nooit afgeleverd worden?

P.S.: Misschien toch goed om te vermelden dat ik de mails gewoon verstuur via de webinterface en niet via een offline mailprogramma.

Alvast bedankt!

[ Voor 25% gewijzigd door Thierryziezo op 28-08-2012 11:14 ]

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

• yodeluxe
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 28-11 10:29
Beetje meer info is wel handig. E-mails komen ook niet in de map ongewenste e-mail? Krijg je een bouncebericht met de reden waarom het bericht niet word afgeleverd? Is het in het verleden wel goed gegaan? Zo ja, sinds wanneer komen berichten niet meer aan?

Mijn platencollectie (nog bezig met invoeren)
Hotel nodig? Kijk in dit topic voor 10% korting!

• Thierryziezo
  • Niet online
Wel, ik ondervind dit probleem nu pas omdat ik gegevens uit mijn 2 mailboxen wil samengooien en dus enkele zaken forward.

De e-mails komen niet in de junk-map terecht en er worden ook geen bounceberichten teruggestuurd.

Asus Mainboard - Intel Pentium III 1 GHz - 512 MB SD-RAM - 2*80 GB Maxtor HDD - Toshiba DVD 16/48 - Plextor Plexwriter 48/24/48A - Acer AL511 TFT-monitor - Standaard keyboard - Logitech MX-300 mouse

• Thierryziezo
  • Niet online
Ik zou graag nog eens even dit topic oprakelen. Ik ondervind nog steeds hetzelfde probleem: e-mails die ik verstuur vanuit mijn GMail naar mijn Hotmail worden niet ontvangen. Gisteren probeerde ik nog twee testberichten en die zijn nog steeds niet aangekomen. Wanneer ik vanuit GMail naar mijn persoonlijke mailbox stuur, komen mijn berichten wel aan.

Omgekeerd, dus van Hotmail naar GMail, lukt het wel.

Iemand die dezelfde ervaringen deelt?

Verwijderd

Ik heb het net even getest.

Ik kan gewoon mail versturen van gmail naar hotmail en terug werkt ook zonder problemen.

• djluc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-11 13:01
Ja, ze worden wel geaccepteerd maar niet afgeleverd bij de gebruiker en je ontvangt geen bounce. Dit ligt bij MS en zijn tickets over maar er lijkt geen oplossing mogelijk.
Pagina: 1