Ik heb recentelijk een probleem met mijn pc,
Laat ik beginnen met mijn opstelling en dan mijn probleem.
Asus sabertooth p67 en z77
Intel I5 2500k
Msi gtx580 twinfrozr oc
8gb 2x4 Corsair 1600mhz ram
Corsair ax650 psu
Ocz vertex3 SSD 128gb
300gb x2 raptor 10.000 rpm
Corsair h50 CPU cooler
Ok nu mijn probleem, telkens als ik de Startknop indruk gebeurt er niets, alleen als ik de voeding uit en dan aan zet met tegelijk de startknop start de pc op, later kreeg ik een foutmelding op mijn cpu vanuit het moederbord p67. ik verwachte dus dat mijn moederbord de geest had gegeven.
Ik heb toen een nieuw moederbord gehaald de z77. En heb nog steeds het zelfde probleem, toen heb ik een oudere I5 2500 er in gestopt en nog steeds het zelfde probleem. Dus moederbord en CPU zijn uitgesloten.
Het ding is, als de pc eenmaal loopt, dan loopt die als een trein, geen bsod of errors.
Het is puur het start process, waar kijk ik over heen ?
Laat ik beginnen met mijn opstelling en dan mijn probleem.
Asus sabertooth p67 en z77
Intel I5 2500k
Msi gtx580 twinfrozr oc
8gb 2x4 Corsair 1600mhz ram
Corsair ax650 psu
Ocz vertex3 SSD 128gb
300gb x2 raptor 10.000 rpm
Corsair h50 CPU cooler
Ok nu mijn probleem, telkens als ik de Startknop indruk gebeurt er niets, alleen als ik de voeding uit en dan aan zet met tegelijk de startknop start de pc op, later kreeg ik een foutmelding op mijn cpu vanuit het moederbord p67. ik verwachte dus dat mijn moederbord de geest had gegeven.
Ik heb toen een nieuw moederbord gehaald de z77. En heb nog steeds het zelfde probleem, toen heb ik een oudere I5 2500 er in gestopt en nog steeds het zelfde probleem. Dus moederbord en CPU zijn uitgesloten.
Het ding is, als de pc eenmaal loopt, dan loopt die als een trein, geen bsod of errors.
Het is puur het start process, waar kijk ik over heen ?