Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor Studie €300-400

Pagina: 1
Acties:

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 12:20
Hallo,

Ik wil mijn vriendin voor dr verjaardag een laptop kado doen.

Wat gaat ze ermee doen?
1 studie: word, mailen en mogelijk spss(niet intensief)
2 fun: youtuben, muziek, filmpje kijken

Wat gaat ze er niet mee doen?
1 gamen
2 full HD films kijken

Omdat ze de laptop voor studie zal gebruiken zal ze het ook meenemen naar school.
Hierom maximaal een 15.4 inch (wel groter dan 10inch) een stille fan en goed draagbaar.

Ik dacht zelf aan een i3/5 processor. Maar na wat speurwerk te hebben gedaan ga ik dat niet voor 300 krijgen.
Wat is een goede processor? Heb er totaal geen verstand van. Ik zie celeron, atlon. Amd ect.

Butget is rond de €300 (max 400)

Iemand suggesties??

• Blackbird024
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:22
Ik moet zeggen dat het niet super veel bugdet is, maar als het nog iets opgerekt kan worden is deze BTO V•BOOK 15C11 een goede optie!

[ Voor 9% gewijzigd door Blackbird024 op 28-08-2012 02:12 . Reden: link foutje ]

Verwijderd

Even kijken hoor of ik het goed begrijp: raad je nu serieus iets aan wat €182 boven TS uiterste budget is?

Anyway.. toch nog wat nuttige: als je budget €300 is, zoek dan een goed 2e-hands model. Voor een dergelijk budget krijg je simpelweg niets wat acceptabele specificaties combineert met iets anders dan bodemkwaliteit plastic. Het kost wel wat moeite om iets leuks te vinden, maar dan heb je ook wat.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 02:44 ]

• Blackbird024
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:22
Ten eerste zie ik er maar €75,- als je 'm in basisconfiguratie laat, ten tweede vroeg ik ook "als het nog iets opgerekt kan worden".

Geheel persoonlijk vind ik het zelf minder leuk om 2e hands cadeau te doen vandaar

Verwijderd

Je krijgt er geen OS bij. Dat zorgt voor en aanzienlijke stijging in het budget. Als je geen OS hebt komt asus ook nog meer in te picture: daar kan je het OS weigeren.

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-11 12:20
Bedankt voor jullie reacties.
Ik denk dat ik voor deze ga:

pricewatch: Lenovo Thinkpad Edge 15 (NVM3UMH)

Lenovo een beetje goed merk?

Verwijderd

Lenovo is een goed merk. Naar mijn mening de beste... als je ten minste een T, W of X serie koopt. De goedkoopste laptop van merk X pakken en dan vragen of het een goed merk is raakt kant noch wal.
Pagina: 1