Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Antec HCG 750 geluidsprobleem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey Tweakers,

Ik heb mn computer onlangs in mekaar gestoken, maar al snel merkte ik een probleem op. Mijn case staat links van de bureau en ik hoorde een soort van choking/vibrerend geluid uit de case komen. De ene keer klonk het meer als een vibratie en de andere keer leek het op een oude HDD die een file moet lezen ofzo. Alleen heb ik helemaal geen hdd's, enkel SSD, dus dat is onmogelijk.

Ik hield m'n oor dus tegen de case en ik hoorde een zoemend/elektrisch geluid door het I/O paneel komen. Ik dacht dus dat er iets was met m'n moederbord of dat het I/O paneel niet goed zat. Er hangt ook een fan aan het I/O paneel dus ik dacht misschien dat het daar aan lag. Ik hield m'n oor ook even bovenaan de case en daar hoorde ik het ook. Uiteindelijk leek het geluid van de voeding te komen. Mijn voeding ligt met de fan naar beneden en wanneer ik bovenaan op het vlakke gedeelte duwde, hoorde ik het geluid zelfs beter.

Ik draaide de voeding dus om en haalde die er ff uit. Ik heb er een filmpje van gemaakt en ben er vrij zeker van dat er een storend geluid uit komt. Rond 0:20 hoor je het best denk ik YouTube: Antec HCG-750 electrical sound