Chiclet toetsenboarden?

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbijl
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 07-09 12:06
Hallo,

Ik heb een chiclet toetsenboard op mijn laptop en ik vind dit erg fijn typen, weet iemand of er vergelijkbare toetsenborden voor een desktop te verkrijgen zijn? Het liefst bedraad zonder numpad, er is wel een Apple toetsenbord met die heeft numpad of bluetooth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Een van de eerste hits op google: http://shop.asus.nl/shop/...senbord-U3000,-Zwart.aspx
Een klein beetje zoeken kan geen kwaad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbijl
Dat is met een numpad, ik heb liever iets compacts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
Ik heb zelf hier de Apple wireless keyboard met bluetooth idd, ik weet niet wat je niet fijn vind aan bluetooth, maar lag tijdens het typen merk je niet hoor.

Hij gaat zeker ook wel meerdere maanden hier op een setje batterijen. (Ik heb een model met drie batterijen, in de nieuwe gaan twee batterijen).

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbijl
Tja ik wil hem eigenlijk hebben zodat ik hem makkelijk mee kan nemen en erin kan pluggen zonder te hoeven pairen etc. Ik denk dat ik dan toch voor die Asus moet gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:17

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

"Wat moet ik kopen?"-topics horen niet in Overige Hardware maar in Componenten Aankoopadvies

Overigens is dit met minimale inzet zelf te vinden, neem bijv eens een kijkje op DealExtreme...

Move OH -> CAA

Oslik blyat! Oslik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbijl
Ik heb ook zeker op dealextreme gekeken, het probleem is dat de kwaliteit daarvan niet altijd even goed is... Ik kijk wel even door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ik heb een paar weken terug deze ontvangen:

http://www.dealextreme.co...d-black-160cm-cable-44378

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropbox.com/u/1974016/DXtoetsenbordkl.jpg
eigen foto

Ook van DX dus, en kan je deze zeker aanraden!

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
bvdbijl schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:15:
Tja ik wil hem eigenlijk hebben zodat ik hem makkelijk mee kan nemen en erin kan pluggen zonder te hoeven pairen etc. Ik denk dat ik dan toch voor die Asus moet gaan
Aa, je wilt hem op verschillende computer gebruiken dus neem ik aan. Want als je hem éénmaal hebt gepaired hoef je dat niet weer te doen als je hem op één computer gebruikt, maar anders zou je idd kunnen hebben dat je elke keer opnieuw moet pairen en dat is idd niet handig.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvdbijl
MaximusTG schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 10:38:
Ik heb een paar weken terug deze ontvangen:

http://www.dealextreme.co...d-black-160cm-cable-44378

[afbeelding]
eigen foto

Ook van DX dus, en kan je deze zeker aanraden!
Dat is wat ik zoek! Ik bestel die, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaximusTG
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
(overleden)
Ja, is echt een fijn toetsenbordje; Heb hele tijd het grote Apple alu keyboard gehad waar deze zo overduidelijk leentjebuur bij heeft gespeeld. Maar na een onfortuinlijk incident met een glas cola moest ik een nieuwe hebben.
Geen zin om weer zoveel uit te geven, dus deze gekocht. En hij typt eigenlijk net zo lekker. En past beter bij mn scherm, boxjes en muis..

Zin in pizza? Probeer 'mijn' pizzarecept eens! Laatste versie pizzarecept Blog:KookKompas

Pagina: 1