Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

laad probleem met een packerd bell laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hier een laptop liggen die niet opladen wil .als ik de netstroom aansluit gebeurd er niets , als ik de baterij er uit haal gaat de laptop uit ook met netstroom er aan , je zou zeggen dat de adapter defect is maar dit is niet zo
het gaat om de packerd bell tk36
met windows7

kan iemand mij misschien vertellen wat het probleem zou kunnen zijn

alvasrt bedankt :)

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:24
..de batterij?

Verwijderd

Topicstarter
is het dan mogelijk dat de laptop wel aan gaat op de accu wat dat doet hij nu wel gewoon
alleen laad hij niet meer bij

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Waarschijnlijk is de accu onderdeel van het deel wat de stroomvoorziening aan de rest van de laptop regelt. Als je de accu eruit haalt zal dat onderbroken worden en doe ie het met adapter ook niet meer.

Klinkt inderdaad als de batterij om de simpele reden dat die meestal als eerste stuk gaat. Maar hoe ben je zo zeker dat de adapter niet stuk is? Dan laadt de laptop namelijk ook niet meer op ;)

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Verwijderd

Topicstarter
ik ben hier bij de onderdelenwinkel geweest en er een nieuwe adapter er aan gehangen en toen was er nog geen verandering vandaar

het verhaal is dat een nieuwe accu 89 euro immitatie of 99 euro orginele kost
en om te voorkomen dat we een accu voor niets kopen vraag ik hier om advies

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09:24
Garantie geven dat het inderdaad de accu betreft is moeiljk, wel kun je overwegen om een accu op eBay te scoren (euro'tje of 30 ipv 89).

Verwijderd

Topicstarter
Thralas schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 22:15:
Garantie geven dat het inderdaad de accu betreft is moeiljk, wel kun je overwegen om een accu op eBay te scoren (euro'tje of 30 ipv 89).
bedankt daar had ik nog niet aan gedacht stom?!
:)

Verwijderd

Topicstarter
update
ik heb een nieuwe accu gekocht en binnen gekregen !!

de laptop laad nog al niet op .

als ik de adapter er aan doe gebeurd er niets ook geen laad lampje of iets dergelijks
hij laad helemaal niet op
ook is het zo dat de laptop op netstroom zonder accu ook niet aan wil
heeft iemand nog een idee
het is ech topeens gekomen
dus niet laten vallen ofzo

helllp

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17:45
Plugje in laptop zelf defect / soldeerpunten ervan los? komt regelmatig voor, op mijn werk repareer ik er minstens 10 in de week met dit probleem...

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Verwijderd

Topicstarter
ik heb hem helemaal uit elkaar gehad en heb echt niets gevond wat los was
bedankt voor je reactie

• MineTurtle
zou ook voedingsgedeelte op je moederbord kunnen zijn dan... Hier zitten soms ook wel eens kleine (platte) zekeringetjes in, misschien dat daar eentje van stuk is,,,

voorbeeld van SMD zekering: http://media.digikey.com/...2014-110%20SERIES_sml.jpg zijn soms ook wit of zwart...

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tip ik haal hem weer ff uit elkaar morgen !!

• MineTurtle
Haha veel succes :)

Pagina: 1