• Delphion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06-2025
Hallo,

Ik had net bij AMD catacyst gekeken en de klokshelheid verhoogt. Dat was een fout want toen ik GTA 4 probeerde te spelen crashte hij en alle spellen kregen opeens lagg!!!! toen ik het terug veranderde naar de oude kloksnelheid bleef dat nog steeds zo.
Is er iets kapot in mijn PC!?!?!?

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Waarscheinlijk is catalyst een beetje in de war,uninstall de software en probeer een andere versie van catalyst.
Verder moet je niet gaan klooien met settings waar je amper iets van af weet dus ik raad het af om zoiets nog te doen zonder te weten wat je precies doet!
Mocht dit alles niet werken dan kan je de bios een reset geven en hopen dat het opgelost is..

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Er word toch wel enige eigen inzet van je verwacht en dat je op zijn minst al eens ermee begint wat je zelf zoal ondernomen hebt. Daarbij schrijf dan ook eens op zijn minst je systeemspecificaties erbij en niet zomaar een loze kreet dat je pc het niet meer goed doet.

Toch wel verstandig als je eens de regels van Tweakers leest en waaraan een topic moet voldoen voor je iets gaat plaatsen.

• boemanown
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09-01 13:50
hoi

• Delphion
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-06-2025
Bedankt speedy, het opnieuw instaleren heeft geholpen.
Dat had natuurlijk eerst moeten proberen, maar ik was in paniek aangezien Guild wars 2 morgen uitkomt en ik dat echt niet wil missen :P

Thnx.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:39

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat hebben videokaartdrivers met Processors, Moederbord of Geheugen te maken?

Sowieso, paniek of geen paniek, een topicstart met veel te weinig informatie heb je zelf doorgaans ook weinig aan. Zie hier voor hoe het wel moet: Het algemeen beleid #quickstart

Move PMG -> VB en dicht wegens geen eigen inzet.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.