Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Windows 7 64bits] Android SDK herkent Java niet!?

Pagina: 1
Acties:

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:32

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Topicstarter
Om wat simpel romwerk te doen heb ik de Android SDK nodig. Vooral handige tools erin maar ook verschillende drivers voor verschillende merken. Voor het gemak dus eigenlijk.

Nu heb ik sinds dit weekend een nieuwe installatie van Windows 7 na een gefaald experiment met Windows 8. Alleen nu loop ik bij het installeren tegen 1 ding aan.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/hpS5mZo8pl1eLjVL7Hmfihn8/full.png

Nou ja geen probleem dacht ik. Laat ik nog maar eens alles controleren. Alleen staat de juiste versie de laatste dus van java op mijn PC. Ook gecontroleerd of alles het doet en ik krijg geen foutmeldingen. Alles lijkt netjes geïnstalleerd maar ik krijg nog steeds foutmeldingen.

Dan maar de variabele toevoegen in Windows. Alles netjes gedaan. Wat was de uitkomst? Nog steeds die foutmelding. Nou heb ik uiteindelijk naar 3 verschillende plekken de variabele laten verwijzen maar geen uitkomst. System32, JDK en JRE ben ik bij langsgeweest. Op het internet wat rondgezocht maar ik kwam geen oplossing tegen. Het zou in theorie moeten werken....

De vorige installaties heb ik er geen problemen mee gehad. Waardoor zou het kunnen komen dat het nu wel problemen levert en vooral hoe kan ik het oplossen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:31

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Welke java heb je op je systeem gezet (64 bit of 32 bit) en welke SDK is het (32 bits of 64 bits)? Heb je de installatiemap van java/bin in je $PATH gezet? Of zoals in de shot staat, $JAVA_HOME. Bij de laatste niet de bin map pakken, maar de bovenliggende, root map van java.

Commandline FTW | Tweakt met mate