Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop (+/- €700) - Inspiron 15 SE?

Pagina: 1
Acties:

• Jerooney
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-11-2020
Beste Tweakers,

Mijn huidige laptop (Acer Aspire 5536G) voldoet niet (meer) aan mijn wensen, waardoor ik op zoek ben naar een nieuwe.

Budget: +/- 700 euro (maximum is 750 euro)

Ik ga de laptop dagelijks gebruiken. Gamen doe ik op dit moment niet veel, maar dat komt vooral omdat mijn huidige laptop dat totaal niet aan kan. Verder maak ik veel gebruik van redelijk zware programma's als Photoshop en Sony Vegas en heb ik de gewoonte veel dingen tegelijk te willen doen (bijvoorbeeld, live stream, Photoshop, meerdere browsers e.d. tegelijk.)

Nu heb ik even rondgekeken op dit forum en eigenlijk wordt voor mijn budget altijd de Dell Inspiron 15 SE (met Intel i5) aangeraden. Kan iemand mij vertellen hoeveel deze op dit moment kost als ik alle waardebonnen en kortingen goed toepas? Want de laatste kortingsactie liep op 22 augustus af en naar mijn weten is er geen nieuwe.

Ook als iemand een andere laptop wil voorstellen, hoor ik dat graag!

Alvast bedankt voor het advies!

Groeten,
Jerooney

• koentjuh1987
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:07
hangt er beetje vanaf welke kortingsbonnen je allemaal krijgt gevonden.
maar je budget van max 750 moet haalbaar zijn.

daarnaast een mooie degelijke maar ook stevige laptop. kwalitatief veel waarde voor je geld.

...

Verwijderd

Jerooney schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 16:44:
Kan iemand mij vertellen hoeveel deze op dit moment kost als ik alle waardebonnen en kortingen goed toepas? Want de laatste kortingsactie liep op 22 augustus af en naar mijn weten is er geen nieuwe.
Daar is die mooie sheet voor. Ik zou een paar dagen wachten totdat de waardebonnen -hopelijk- terugkeren.

Voor de rest is aankoopadvies heel simpel: als je genoeg budget hebt voor de asus N56, dan is de N56 een gelijkwaardige keuze. Als je niet genoeg budget hebt, dan is er niets anders dan de inspiron 15R SE.

• Jerooney
Maar als ik genoeg budget heb voor een Asus N56, kan ik ook die Inpiron 15R SE met Intel i7 kopen toch?

Verwijderd

De goedkoopste N56 is pricewatch: Asus N56VM-S4032V. Al kan je dan beter €80 extra uitgeven voor de variant met GT 650m, die is 2x zo snel.
De goedkoopste inspiron met 1080p en i5 is € 679
De goedkoopste inspiron met 1080p en i7 is € 723

Met de kortingsbonnen die je op dit moment niet hebt. Ik vertrouw erop dat die binnenkort terugkomen. Maar dat kan ook een maand duren.

• Jerooney
Oké, dan ga ik nog even wachten in de hoop dat die kortingsbonnen terugkomen. Maar kun je me vertellen of het erg loont om de variant met de i7 te pakken? Is dat die 40 euro extra waard?

Verwijderd

Als je meteen aankomt met de pakketten sony vegas en photoshop dan lijkt mij €44 voor een verdubbeling in processorkracht het geld zeker waard.

• Jerooney
Haha oké. Die 723 euro past verder prima binnen mijn budget, dus dan wordt het die. Nu maar afwachten en hopen opdat die kortingsbonnen terugkomen. :P
Pagina: 1