Begin dan even met de opties die je hebt bekeken / geprobeerd. Dat zodat wij die niet hoeven te noemen (scheelt jou weer) en zodat anderen met dezelfde vraag daar van leren (terwijl het voor jou geen moeite is). En omdat we info over de eigen gedachten sowieso verwachten in iedere topicstart

Zie ook de eerdere keren dat we je daarover hebben gevraagd.
Dus: welke methoden / tools heb je overwogen/geprobeerd? Wat denk je zelf over de opslagruimte? Etc.
Waarom overgens continu backuppen ipv bijv nachtelijk? Bij echt realtime backuppen zou ik eerder een serverside oplossing verwachten. Zoals simpelweg niet verwijderen van de server, en/of op twee plaatsen downloaden.
offtopic:
ik pas de topictitel aan, "vraag over" zegt haast per definitie niets over de inhoud. Ajb een volgen keer een topictitel die wat meer informatie geeft.
Edit: Gebruik ajb, zoals ik nu, voortaan de edit-knop als je binnen 24u iets wilt toevoegen aan je topic maar niemand anders heeft gereageerd.
[
Voor 12% gewijzigd door
F_J_K op 27-08-2012 16:48
]
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)