tv out in win xp??

Pagina: 1
Acties:
  • 79 views sinds 30-01-2008

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
weet iemand of dit helemaal niet ondersteund wordt in win xp?
ik heb een guillemot geforce en win xp laatste build herkent geen tv out op mijn kaart en als ik probeer detonator 11 te installen krijg ik de melding dat huidige drivers beter zijn... :(
iemand??

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• Lord_T
en maar weer omhoog .... :'(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

• tbusquet
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02 23:14
Wat is Windows XP ?

"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©

• Lord_T
win xp is de nieuwste beta versie van windows.....
maar weet niemand hoe dit kan?
heb zelfs detonator 11.01 erin gezet maar nog steeds geen tv out..
of zit het in win xp ergens anders dan in win me?
iemand?????

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:36
Nou vuuruit dan maar...

Ik heb i.i.g. wel tv-out onder Windows XP build 2462a. Gewoon detonator kunnen installeren hoor. Je moet gewoon even proberen met de opties om een nieuwe driver te installeren. De 1e keer ging bij mij ook niet. Toen een andere optie gekozen en gaan met die banaan. Heb het systeem hier niet bij me dus kan het niet ff testen.

Succes

• Lord_T
ok ik ga het wel proberen maar als er mensen zijn die goeie tips hebben....
dan graag....
Thomas

• Lord_T
het is gelukt....
ik had geprobeerd detonator 11.01 te installeren maar dat is voor win 9x/me en niet voor xp daaar heb je win nt drivers voor nodig...
gewoon alle display adaptors uninstallen en detonator 10.80 installen en het werkt!!!
ohw als iemand nog kan bedenken wat de oplossing moet zijn voor mijn andere topic in netwerk problemen....
ik houd me altijd aanbelvolen voor goede hulp van jullie!!
:)

Verwijderd

waar kan ik windows XP halen :-)

• Lord_T
op de irc kanalen....en bij microsoft als beta tester natuurlijk...
:)

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ook al zegt windows xp dat de huidige drivers beter zijn, dan kan je wel gewoon verder gaan hoor met het installeren van de detonator 11(.01?). werkt bij de andere windows versies toch ook gewoon. maareh, met wat voor systeempje draai jij windows xp?

Verwijderd

detonater 12.41 gebruiken, zijn win xp compatible en bij mij werkt tv out wel. met spellen wel wat langzamer dan andere detonater btw

Verwijderd

Lekker nuttig... :(

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dank u... wel... voor deze... bijdrage.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.