ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
"What are you doing ?" "Filming this dead bird." "Why ?" "Because it's beautiful." Gratis mij quoten is verleden tijd, iedere quote van mij kost vanaf nu €1,79 excl. 19% btw ©
maar weet niemand hoe dit kan?
heb zelfs detonator 11.01 erin gezet maar nog steeds geen tv out..
of zit het in win xp ergens anders dan in win me?
iemand?????
Ik heb i.i.g. wel tv-out onder Windows XP build 2462a. Gewoon detonator kunnen installeren hoor. Je moet gewoon even proberen met de opties om een nieuwe driver te installeren. De 1e keer ging bij mij ook niet. Toen een andere optie gekozen en gaan met die banaan. Heb het systeem hier niet bij me dus kan het niet ff testen.
Succes
dan graag....
Thomas
ik had geprobeerd detonator 11.01 te installeren maar dat is voor win 9x/me en niet voor xp daaar heb je win nt drivers voor nodig...
gewoon alle display adaptors uninstallen en detonator 10.80 installen en het werkt!!!
ohw als iemand nog kan bedenken wat de oplossing moet zijn voor mijn andere topic in netwerk problemen....
ik houd me altijd aanbelvolen voor goede hulp van jullie!!
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()