Hallo allen, ik ben al een tijd zoekende wat nou de ultieme gamer laptop is.
Ikzelf kom op een 'Built to order' oplossing uit. Echter heb ik moeite om meer dan 2 aanbieders op dat gebied te vinden.
Kleine greep games: Fallout 3, O:Skyrim, BF3.
2) tot € 2400 euro. Uiterst maximaal € 3000,- (dat is wat mij betreft inclusief 3 jaar garantie pickup and return)
3) Nee. Mij betreft half uur accu voldoende. Alles meer is bonus. De laptop komt op schoot bovenop 'laptoppad'. (Nu een Coolermaster Notepal U2 met 4 fans (ik kan die fans helaas niet meer vinden voor bijbestellen)).
4) Nee, ik sta open voor merkoplossingen echter weet ik niet of zij het nieuwste van het nieuwste kunnen leveren tov een ' Built to order' oplossing.
Ivm afspraken met de vrouw een laptop ipv desktop (do not ask).
Liefst dat deze de komende 3 jaar mee gaat, dan heb ik weer geld voor een nieuwe.
Wat heb ik niet nodig:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met een best-fit oplossing.
Alvast dank aan jullie:
mede-Tweakers
!
Ikzelf kom op een 'Built to order' oplossing uit. Echter heb ik moeite om meer dan 2 aanbieders op dat gebied te vinden.
- 1 Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
- 2 Wat mag je laptop gaan kosten?
- 3 Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
- 4 Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Kleine greep games: Fallout 3, O:Skyrim, BF3.
2) tot € 2400 euro. Uiterst maximaal € 3000,- (dat is wat mij betreft inclusief 3 jaar garantie pickup and return)
3) Nee. Mij betreft half uur accu voldoende. Alles meer is bonus. De laptop komt op schoot bovenop 'laptoppad'. (Nu een Coolermaster Notepal U2 met 4 fans (ik kan die fans helaas niet meer vinden voor bijbestellen)).
4) Nee, ik sta open voor merkoplossingen echter weet ik niet of zij het nieuwste van het nieuwste kunnen leveren tov een ' Built to order' oplossing.
Ivm afspraken met de vrouw een laptop ipv desktop (do not ask).
Liefst dat deze de komende 3 jaar mee gaat, dan heb ik weer geld voor een nieuwe.
Wat heb ik niet nodig:
- Veel Harddisk ruimte heb ik niet nodig. Als ik bijv. films kijk zet ik daar Online aanbieders voor in (Hulu, Netflix of <bioscoopmerk>thuis.nl enzo
- Looks van de laptop, I do not care about that. Praktisch nut boven uiterlijk.
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met een best-fit oplossing.
Alvast dank aan jullie: