Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• flkrt
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-11 01:56
Hallo tweakers,

Ik krijg sinds t weekend rare meldingen op mijn HTC Desire HD mbt quizthrill die mij allerlij producten wil laten winnen waar ik geen zin in heb, het meld zich met een rood sterretje links bovenin mijn notificatiebalk naast het email-envelopje.
Ik heb hier geen app voor gedownload.
Hebben hier meer mensen last van?
De smartfonecrew raadde mij airpush aan en op kassa stond...... stop naar 5454 sms-en.
Nog meer tips?

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
en wat verteld airpush je?

Meestal worden dit soort zaken meegeïnstalleerd met een andere leuke gratis app, airpush detector zoekt voor je op welke app dit is, zodat je deze kan deinstalleren, de betaalde versie nemen, of de reclame accepteren.

Strava

• Thralas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 23-11 16:17
Lijkt inderdaad met Airpush te maken te hebben. Mogelijk kun je met Lookout Ad Network Detector de schuldige achterhalen?

EDIT2: Airpush heeft een opt-out app. Die al geprobeerd?

[ Voor 109% gewijzigd door Thralas op 27-08-2012 12:59 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Wat heb je zelf allemaal al geprobeerd? Ik zie hier alleen een vraag staan en verder geen enkele2 eigen inzet. Graag eerst zelf proberen je probleem op te lossen voordat je een topic opent. Het GoT forum is geen helpdesk.
Mocht je wel al van alles hebben gedaan/geprobeerd, vul dan je topicstart aan dmv de [edit.] knop rechts bovenin met de dingen die je allemaal al hebt gedaan en gevonden. Lees ook eens Het algemeen beleid, daar staat het allemaal in.
Vooralsnog laat ik het topic open en wacht op je aangepaste topicstart :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw