Opstartherstel Win7 laptop duurt 30 min+

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
Stom zopas, Win7 laptop opgestart, per ongeluk knopje tweede keer ingedrukt (need coffee!) en daarna laptop opnieuw aangezet. Krijg opstartherstel, staat al een half uur met het lopende blauwe balkje "Herstellen uitvoeren...". Iemand die me kan vertellen, is dit normaal dat het zo lang duurt? Ik laat dat ding straks over de middag doorlopen, maar een half uur lijkt me toch al een beetje veel? Dank voor alle info!

(ik héb dit onderwerp gegoogled maar krijg weinig bruikbare info over aanvaardbare duurtijd, blijkbaar)

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• demichel
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-02-2024
OK, sorry, te snel gepanikeerd, ding is na 40 minuten eindelijk opgestart geraakt.

(laptop vol baby-foto's die niet opstart kan een mens al eens nerveus maken - uiteraard zijn er backups van, maar niét de laatste maanden natuurlijk, zoals altijd bij backups, duh)

sorry voor het te snel posten

[ Voor 9% gewijzigd door demichel op 27-08-2012 11:50 ]

There are only two rules in life. #1. There always is a loser. #2. Don't be the loser.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:06
demichel schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 11:50:
[...]
(laptop vol baby-foto's die niet opstart kan een mens al eens nerveus maken - uiteraard zijn er backups van, maar niét de laatste maanden natuurlijk, zoals altijd bij backups, duh)
[...]
Snel een externe HDD (en cloud storage) halen en een dagelijkse backup instellen dan!