Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

laptop voor student

Pagina: 1
Acties:

• xenne
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16-01-2022
ik ben nog op zoek naar laptop voor een student, gaat naar de unief vanaf volgende maand, maar de laptop zal vermoedelijk niet veel naar de lessen meegenomen worden (studie letterkunde)

Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
studie, internet, mail, tekstverwerking. muziek beluisteren, chatten, whatsapp....

Wat mag je laptop gaan kosten?
€500 - €700

Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
vermoedelijk zal de laptop niet vaak meegenomen worden naar de les, toch zou ik max voor een 15,6inch aanraden

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?

optie 1:
aanbod van unief, een dell vostro 3660 voor €545 incl. 3 jaar garantie on site. 320GB HDD (7200rpm). voordeel is natuurlijk zeer compact (13,3inch), maar denk niet dat die behoefte er echt is .... er zit ook geen dvd in

optie 2
ook hier zit ik te kijken naar dell, vooral de optie "home garantie" vind ik interessant en persoonlijk heb ik ook wel goeie ervaringen met de support en dell in het algemeen. nu zat ik te kijken naar een dell inspiron R met i5 processor met een Intel® HD Grafische 4000, zou komen op ongeveer €675 inclusief 3 jaar home garantie na toepassingen van alle mogelijke kortingen. eerst probleem is dat er momenteel geen bons zijn en dat er ook relatief weinig te vinden is over dit nieuwe Inspiron model (zelf heb ik me nooit gewaagd aan inspirion, ik heb een studio & een xps gehad, deze laatste is nu onbetaalbaar geworden en de R SE valt te duur uit)

optie 3
één of andere goeie (online) aanbieding, bv een Asus met een azerty klavier... andere merken die ik evt zou overwegen Lenevo & MSI.... er staan bv wat Asus aanbiedingen op www.campusshop.be, allemaal inclusief 2 jaar zorgeloos leren garantie, iemand ervaring met die garantie in combinatie met bv de Asus R500VD-SX013V-BE

alvast bedankt voor evt info die u kan verschaffen

[ Voor 4% gewijzigd door xenne op 27-08-2012 12:09 ]

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07-11 13:39
Ik raad je deze laptop aan, hij voldoet prima aan je eisen!
pricewatch: Asus K55VD-SX016V

Is whatsapp op een laptop mogelijk? :P

[ Voor 70% gewijzigd door Sjoerd611 op 27-08-2012 12:41 ]

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15:13
Sjoerd611 schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:40:
Ik raad je deze laptop aan, hij voldoet prima aan je eisen!
pricewatch: Asus K55VD-SX016V

Is whatsapp op een laptop mogelijk? :P
Dat is zeker mogelijk, maar echt ideaal is het niet..

[ Voor 47% gewijzigd door Saitek op 27-08-2012 13:18 ]

• xenne
bedankt voor de tip, maar ik vrees dat deze laptop (net zoals al de andere aanbiedingen van webshops met vestiging in nederland) een qwerty toetsenbord zal hebben? van die campuslaptop (Asus R500VD-SX013V-BE) is dan weer niets te vinden op andere sites, ook niet op de ASUS site zelf

[ Voor 9% gewijzigd door xenne op 27-08-2012 13:28 ]

• xenne
er komen dus geen dell waardebonnen, maar na wat zagen heb ik van dell een offerte gekregen voor de configuratie in optie 2, deze is wel met 4 jaar home garantie ipv 3. maar de kleur die ik dan geselecteerd had zit er dan weer niet in. wat prijs betreft is het ongeveer wat het had moeten zijn met alle mogelijke kortingen. dus deze optie is nu contreet

dan is er nog die Asus op campusshop.... ook 2 jaar home garantie, al heb ik geen ervaring met deze service. over de R500 series van Asus is ook erg weinig te vinden, er staat zelfs niets van op de site, dus daar stel ik me wel vragen bij? als ik deze configuratue vergelijk met de dell.... betere videokaart, geen BT, crappy webcam, numeric keypad, iets lichter

andere interessante configuraties die ik zie hebben geen home garantie (wat in dit geval wel belangrijk is) en komen veelal met qwerty scherm

[ Voor 7% gewijzigd door xenne op 28-08-2012 13:20 ]