Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• negena
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 20-11-2023
Hoi,

Is het mogelijk om als je een filmpje op youtube kijkt, het filmpje te pauzeren, naar een andere recentelijk geopende applicatie te gaan en vervolgens terug te gaan naar youtube en het filmpje gewoon af te spelen vanaf het moment dat je het gepauzeerd had? Nu lukt het me niet.

Ik ga naar youtube en open mijn filmpje. Ik druk op de pauzeknop en vervolgens hou ik die home button ingedrukt en dan zie ik de recent gebruikte apps (ik druk dus NIET op de backknop!). Ik klik op whatsapp en druk weer een paar seconden op de homeknop om naar youtube terug te gaan. Helaas moet ik het filmpje weer vanaf het begin opstarten, het is niet op hetzelfde punt gebleven als dat waar het was toen ik pauzeerde :(

Voor het geval het nog noodzakelijk is:
- xperia mini pro
- gingerbread

• reyals
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-11 09:17
Werkt goed bij mij, sgs2 met ics.

Samsung Note 4 (Omegarom V4, android 6.0.1) Samsung Galaxy Note 3, Android 5.0 lollipop alexndr devbase (custom rom)/Asus transformer tab TF300T, Katkiss Nougatella 7.1.2

• negena
Kon je het ook toen je gb nog op je sgs2 had?

• negena
kan niemand meer helpen?

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23-11 16:43
Zet is niet op pauze maar switch gelijk naar de app?

• negena
Heb ik ook geprobeerd, dat lukt ook niet.....

Ligt het aan mijn os? Of ligt het aan de telefoon?

• negena
Kan iemand helpen?Ik lig nu in bed en kan weer niet genieten van youtube op de achtergrond terwijl ik aan het surfen ben.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:01
negena schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 04:08:
Ik lig nu in bed en kan weer niet genieten van youtube op de achtergrond terwijl ik aan het surfen ben.
Dat kan sowieso niet en is ook een geheel andere kwestie als waar je dit topic mee begon :)

Nickname does not reflect reality

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
negena schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 04:08:
Kan iemand helpen?Ik lig nu in bed en kan weer niet genieten van youtube op de achtergrond terwijl ik aan het surfen ben.
Google Play: Harex - youtube in backgorund
Ik weet dat www.google.nl een hele complexe pagina is, maar in combinatie met mijn enorme kennis heb ik deze voor je gevonden.
(overigens zoals al gezegd een ander probleem als je topic start, maar onder ICS en JB kan je gewoon resumen waar je gebleven was, GB is al lang geleden, geen idee hoe het daar was)

Strava

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:01
Vreselijk brakke app. Plus hiermee speelt, zoals verwacht, Youtube alsnog niets op de achtergrond.

Nickname does not reflect reality

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:50
Brad Pitt schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:29:
[...]

Vreselijk brakke app. Plus hiermee speelt, zoals verwacht, Youtube alsnog niets op de achtergrond.
ow, maar had de TS al aangegeven wat ie zelf had gevonden/uitgeprobeerd en waarom het niet voldoet? :X
daarnaast kan je wel youtube "content" spelen, dus het is maar hoe je dit leest: "kan weer niet genieten van youtube op de achtergrond"

Strava

• negena
Oh, ik had niet door dat dat per se twee andere zaken waren: youtube op de achtergrond en youtube pauzeren en verder gaan. Ik ging namelijk uit van de 'normale' manier van surfen, zoals je die ook op de laptop gewend bent.

Waar het mij dus vooral om gaat, is dat ik weer verder kan gaan waar ik de video gepauzeerd heb.

Enne, de reden dat ik geen ics wil installeren is dat ik hoor dat de batterij nog slechter wordt van de mini pro en dat van alles niet goed meer werkt (oa de videocamera, die gaat van 30 fps naar 27fps)
Pagina: 1