Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07 13:16
Vorige week voor m'n schoonmoeder een neotv350 mediaspeler gekocht. Had meteen wat films op een usb stick gezet voor haar. Bij het aansluiten en laten zien kreeg ik geen geluid. Dacht nog dat het aan de audiosporen van de film lag. Vandaag wat mp3's proberen af te spelen, maar ook dat gaf geen geluid. Viel me toen wel op dat de tv zelf ook geen geluid meer gaf. Tv aan en uitzetten, en niet naar de source van de mediaspeler gaan, geeft weer geluid op de tv, maar al je dan weer naar de speler gaat en wat afspeelt is het geluid weer weg, van zowel de speler als de tv bron. Ik heb toen de mediaspeler op de tv (Sony) in de slaapkamer aangesloten, en daar kreeg ik meteen geluid. Wat kan dit nu zijn? Op beide tv's is de speler alleen via hdmi aangesloten op de tv. Heb in de woonkamer ook een andere hdmi kabel op een andere hdmi ingang van de tv geprobeerd, zonder succes. Iemand hier een idee waar ik het probleem met zoeken? Zal in ieder geval ergens bij de tv in te stellen zijn lijkt mij, omdat de mediaspeler op de andere tv gewoon goed werkt... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:50

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Welke audio output heb je ingesteld...stereo/pcm/dolby?

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bracha25
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-07 13:16
Welke output ik ook probeerde (stond standaar op PCM, maar kon ook kiezen uit puntje puntje puntje PCM en RAW), geen van allen gaf geluid. Staat nu weer op PCM...