Hallo allemaal,
Na een lange tijd wachten heb ik dan eindelijk wat geld om een leuke PC in elkaar te schroeven.
Ik wil er games zoals BF3 en MW3 op spelen, met minimaal 50 FPS op "high" (dus niet op het maximum).
Let op het woord "minimaal", meer is dus niet erg
Verder heb ik geen muis en headset meer nodig aangezien ik die al heb. Ik zou graag wat informatie willen of de keuzes die ik heb gemaakt eigenlijk wel ergens op slaan aangezien ik redelijk nieuw ben in deze computerwereld.
Ik heb al wat research gedaan en wat reviews gelezen, maar zeker ben ik toch ook weer niet. Ik zou graag geen AMD er in hebben vanwege de combinatie met het gamen. Verder heb ik geen merkvoorkeuren.
Grootte maakt echt niet uit, komt onder het bureau te staan om vervolgens niet meer naar te kijken. Hij mag alleen niet het geluid maken van een grasmaaier. Energieverbruik is geen probleem.
Het spijt me als het lijstje niet compleet is, dingen zoals een toetsenbord hoef je niet over te reageren
Alvast bedankt!
EDIT: Graag zou ik weten of er een overkill in zit en wat de bottleneck is, ik heb hier geen verstand van
EDIT2: Ik heb het lijstje ge-update zoals hij er nu uitziet. Feedback please
Na een lange tijd wachten heb ik dan eindelijk wat geld om een leuke PC in elkaar te schroeven.
Ik wil er games zoals BF3 en MW3 op spelen, met minimaal 50 FPS op "high" (dus niet op het maximum).
Let op het woord "minimaal", meer is dus niet erg
Verder heb ik geen muis en headset meer nodig aangezien ik die al heb. Ik zou graag wat informatie willen of de keuzes die ik heb gemaakt eigenlijk wel ergens op slaan aangezien ik redelijk nieuw ben in deze computerwereld.
Ik heb al wat research gedaan en wat reviews gelezen, maar zeker ben ik toch ook weer niet. Ik zou graag geen AMD er in hebben vanwege de combinatie met het gamen. Verder heb ik geen merkvoorkeuren.
Grootte maakt echt niet uit, komt onder het bureau te staan om vervolgens niet meer naar te kijken. Hij mag alleen niet het geluid maken van een grasmaaier. Energieverbruik is geen probleem.
Het spijt me als het lijstje niet compleet is, dingen zoals een toetsenbord hoef je niet over te reageren
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Seagate Barracuda 7200.12 ST31000524AS, 1TB | € 71,90 | € 71,90 |
1 | Acer G225HQVB Zwart | € 89,95 | € 89,95 |
1 | LG GH24NS90 Zwart | € 15,40 | € 15,40 |
1 | Zalman Z11 Plus | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition | € 37,- | € 37,- |
1 | Intel Core i5 2500 Boxed | € 189,- | € 189,- |
1 | MSI R7850 Twin Frozr 2GD5/OC | € 185,- | € 185,- |
1 | Corsair Builder CX600 V2 | € 59,90 | € 59,90 |
1 | Samsung 830 series 128GB | € 93,99 | € 93,99 |
1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 42,95 | € 42,95 |
1 | MSI Z77A-G43 | € 89,- | € 89,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 933,99 |
Alvast bedankt!
EDIT: Graag zou ik weten of er een overkill in zit en wat de bottleneck is, ik heb hier geen verstand van
EDIT2: Ik heb het lijstje ge-update zoals hij er nu uitziet. Feedback please
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2012 21:55 ]