Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hulp tussen laptops

Pagina: 1
Acties:

• Saitek
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 27-11 09:37
Hallo mensen,

Ik heb rond gezocht naar laptops, en ben bij 3 verschillende blijven hangen (Ik plaats zelf een SSD in de laptop, dus daar kun je rekening mee houden)

Het liefst hou ik het ook op een budget van €600.
De
Acer Aspire V3 571G
&
Acer Aspire V3 V3-771
&
Hp Pavilion G7-2001SD

Waar hij voornamelijk voor gebruikt word is Multimedia, schoolwerk en games als League of Legends en Team Fortress 2.

Hij word niet vaak meegesleept naar andere locatie's, en wanneer dat gebeurd zal het niet ver zijn. Dus een 17 Inch is voor mij geen probleem.

De resolutie maakt niet heel veel uit, zolang ik geen 'crappy' beeld heb ben ik tevreden, omdat ik zware games en films toch op een TV afspeel.

Ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen, alvast bedankt!

• Saitek
Ben zelf tot dit gekomen:
wenslijst: Laptop
Leek mij het beste, aangezien de videokaart van HP maar iets minder is dan de Acer 571G.
Ook heeft hij een betere resolutie en iets groter scherm :p.

Iemand hier iets op aan te merken?
Tips zijn graag welkom!

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Saitek schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:01:
Ben zelf tot dit gekomen:
wenslijst: Laptop
Leek mij het beste, aangezien de videokaart van HP maar iets minder is dan de Acer 571G.
Ook heeft hij een betere resolutie en iets groter scherm :p.

Iemand hier iets op aan te merken?
Tips zijn graag welkom!
Die Philips speakerset die je in je wenslijst heb staan heb ik zelf nog staan. Ik ben aan het verhuizen en doe hem weg. Hij is 6 maanden oud en ik heb de doos en factuur nog. Wil je hem toevallig van mij overnemen? Hier de link naar de advertentie: V&A aangeboden: Philips SPA5300

Ontopic: blijf van Acer's vandaan. Verder is het zaak om je te beseffen dat als je nog enigszins wilt gamen, je op zijn minst naar een GT540M/GT630M of vergelijkbaar ATI/AMD equivalent moet kijken. Ik geloof dat je binnen jouw budget de Dell Inspirion 15R of 17R hiermee kunt samenstellen. Roep Darkstone maar weer even hoe je de kortingsbonnen toe moet passen zodat de configuratie binnen jouw budget blijft. ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Omni op 27-08-2012 14:51 . Reden: SPA5300 ]

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• Saitek
Kijk aan, die had ik nog helemaal niet bekeken :'). Domme ik.
Of ik van Acer's af moet blijven weet ik niet, ik heb geen idee van de bouwkwaliteit van een merk etc.

Om even terug te komen op de speakers,
Ik heb hier nog een setje staan, maar die gebruik ik momenteel op mijn TV. En ook muziek speel ik dus af via de xbox. Dus echt noodzakelijk zijn de speakers nog niet :').
Maar wanneer ik ze nodig ben zal ik nog even kijken of je ze nog hebt!