Melding geen internet verbinding

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Als ik windows update wil draaien via START en dan windows update.. krijg ik vervolgens de melding dat er geen internet beschikbaar is.......
Origin van Battlefield 3 werkt trouwens ook niet omdat er geen internet schijnt te zijn.. wel zit ik hier op het forum.... wtf??

Ik heb echt geen idee wat ik nu kan proberen dit is wel erg weird.

https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squ1zZy
  • Registratie: April 2011
  • Niet online
Heb je zelf iets geprobeerd? Of wacht je tot iemand van de helpdesk antwoord geeft?

Wat is de status van je internet verbinding? Alleen poort 80 open misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Heb niets geks gedaan alleen Battlefield 3 gespeeld....

Heb de router en modem. allebei 1 minuut van de stroom gehaald.
Het lijkt duidelijk op een Windows probleem.

Ik kan internetten maar ik kan niet Windows gerelateerde services draaien.. zoals windows update of Origin.

Zelfs het onderhoudscentrum kan niets weergeven zoals tips of info omdat er geen internet beschikbaar is ... wat als melding wordt weergeven.
Het lijkt net een of ander nieuw virus. De virus scanner staat trouwens gewoon aan, van microsoft Security Essentials....

Het is toch raar dat je wel kan internetten maar dat windows denkt dat er geen internet is :S.
Als ik het binnen een paar min niet kan oplossen installeer ik windows wel opnieuw.. lijkt erg op een virus.
Het gebeurd allemaal zo plots uit het niets!

Zelfs Intel netwerk driver opnieuw geinstalleerd. en PC 10x herstart

[ Voor 86% gewijzigd door A87 op 26-08-2012 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Post hier eens je ipconfig. Heb je een ander apparaat geprobeerd?

Edit: ik lees nu je dreigement over een herinstall, tis zondag... Iedereen zit waarschijnlijk niet achter zijn werkplek suf te internetten, dus installeer windows maar :S

[ Voor 57% gewijzigd door Bartjezz op 26-08-2012 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:38

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Misschien eens handig om de BV FAQ te lezen en uit te voeren. Zoals je het nu beschrijft, is de hele MS omgeving niet meer bereikbaar door een rootkit achtig ding. Er was een virus die dat oa deed. Hosts file controleren, al had 't voor dat bepaald virus geen zin. Kan alleen even niet meer op de naam komen.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A87
  • Niet online
Ok thnx ik zal toch maar windows opnieuw installeren, zoiets raars heb ik namelijk nog nooit mee gemaakt.
Zomaar uit het niets is gewoon suspicious.

Mijn ip config hier posten of een ander apparaat gebruiken lijkt me hier weinig mee te maken hebben.
Ik heb internet verbinding.

Gelukkig heb ik een SSD waar alleen windows op staat en battlefield uiteraard.

Gelukt! Alles doet het weer perfecto, Windows opnieuw geinstalleerd.. kon er op internet iig niets over vinden

[ Voor 111% gewijzigd door A87 op 26-08-2012 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

En daarmee is dit topic compleet nutteloos geworden.
Als je niet geinteresseerd bent in een oplossing vinden maar botweg Nuke & Pave toepast, dan heeft een topic openen weinig zin.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.