Think of me long enough to make a memory
In Tweakers 7 tonen we niet direct de scorekaart per review meer in de listing, die jij waarschijnlijk bedoelt. Ik snap wel dat dit erg handig kan zijn als je vlug wat informatie wil hebben, alleen mis je dan wel wat context 
Er ligt nog een plan op de plank voor een complete revisie van het scoresysteem. Uiteindelijk wil ik een tool bieden waarbij je eenvoudig de plus- en minpunten van meerdere gebruikers incl de context kunt lezen, alsmede de beoordeling op diverse criteria.
Er ligt nog een plan op de plank voor een complete revisie van het scoresysteem. Uiteindelijk wil ik een tool bieden waarbij je eenvoudig de plus- en minpunten van meerdere gebruikers incl de context kunt lezen, alsmede de beoordeling op diverse criteria.
Het lijkt me ook wel een goed idee om de plus- en minpunten overzichtelijker te maken, bijvoorbeeld door op de reviewtab van een product naast de eerste paar regels van een productreview ook de plus- en minpunten te vermelden. Hoeft niet heel veel ruimte innemen en maakt wel op één pagina inzichtelijk wat de sterke en zwakke eigenschappen van een product zijn.
En wat betreft de plus- en minpunten: gebruik (consistent) + en -, want nu heeft de ene review een opsomming met + voor pluspunten en - voor minpunten, terwijl de andere review weer alle plus- en minpunten opsomt met enkel - 
edit:
Maar dat is aan de reviewers, dacht dat dit topic in GR stond ipv LD.
Maar dat is aan de reviewers, dacht dat dit topic in GR stond ipv LD.
[ Voor 14% gewijzigd door Hahn op 26-08-2012 23:36 ]
The devil is in the details.
Daar hebben we al een oplossing voor. Elke regel in de plus- en minpunten zal automatisch voorzien worden respectievelijk een plus- en min-bullet in de weergave aan de voorkant.
Ik doelde meer op de puntsgewijze pro's en cons onderaan de productreviews, niet de sterren die per categorie uitgedeeld worden. Maar dat is denk ik wel duidelijk geworden aan de hand van de andere reactiesMisha schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 23:05:
In Tweakers 7 tonen we niet direct de scorekaart per review meer in de listing, die jij waarschijnlijk bedoelt
Think of me long enough to make a memory
Pagina: 1