tot voor kort zette ik mijn dvd's om naar mkv of mp4 en speelde dat dan steeds af zonder problemen met mijn mediacenter Iomega ScreenPlay DX HD Media Player 2TB maar nu heb ik onlangs mijn pc moeten formateren en nu lukt dat dus niet meer als ik de omgezette bestanden afspeel op de pc geen probleem daar werkt het, als ik die overzet naar de HD of externe HD heb ik enkel maar geluid. Heb al codex geinstalleerd op mijn pc maar nu bn ik echt ten einde raad, is er iemand die me soms kan helpen, veel dank alvast
Welkom op GoT, janvlo!
Voordat je actief topics gaat openen, wil ik je eerst even vragen Het algemeen beleid rustig door te lezen. Hierin staat een Quickstart met richtlijnen en tips voor een topicstart.
Nu oogt je eerste topic nog vrij verwarrend omdat je zinnen gewoon doorlopen en je nog wat belangrijke informatie mist.
Advies: open een nieuw topic en gebruik daarbij de Quickstart. Geef aan wat voor systeem je gebruikt, welke codecs en met welke instellingen je omzet. Op die manier kunnen wij je veel beter helpen.
Succes!
Voordat je actief topics gaat openen, wil ik je eerst even vragen Het algemeen beleid rustig door te lezen. Hierin staat een Quickstart met richtlijnen en tips voor een topicstart.
Nu oogt je eerste topic nog vrij verwarrend omdat je zinnen gewoon doorlopen en je nog wat belangrijke informatie mist.
Advies: open een nieuw topic en gebruik daarbij de Quickstart. Geef aan wat voor systeem je gebruikt, welke codecs en met welke instellingen je omzet. Op die manier kunnen wij je veel beter helpen.
Succes!
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Dit topic is gesloten.