Direct Messages verwijderen onmogelijk?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Goedemorgen, ik zal wel een complete n00b zijn en/of blind, maar ik kan nergens de optie vinden om direct messages te verwijderen. Na een poosje pielen, lukt het me wel om direct messages te verplaatsen van de privé folder naar trash, door de berichteigenschappen per bericht aan te passen 8)7

Nu wil ik de trash legen. Maar die optie bestaat niet. Blijven dus al mijn DMs tot aan het einde der dagen bewaard op tweakers.net? Er staat vrij veel persoonlijke info in die ik wil verwijderen, dit gaat niemand wat aan.

Hoe doe ik dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Dat staatonderaan die pagina;
Alle berichten die je verstuurt en ontvangt blijven bewaard op de servers van Tweakers.net en kunnen worden ingezien door de crew van Tweakers.net indien dit noodzakelijk geacht wordt.

[ Voor 12% gewijzigd door frickY op 26-08-2012 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 20:09

Dido

heforshe

Ik verplaats je topic even naar Lieve Adjes, dan heb je meer kans dat er iemand langskomt die je een volledig en juist antwoord kan geven :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wian
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
@Dido: thanks.
frickY schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:35:
Dat staatonderaan die pagina;
[...]
Dat had ik gezien. Prima dat moderators een oogje in het zeil houden, maar ik moet toch zelf kunnen beslissen om mijn data weer te verwijderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:50

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.