Link in de PW verwijst naar een verdachte pagina

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coob
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-09 21:12
Als ik in de Pricewatch bij de specs van de Zalman Z11 behuizing op de link naar de "productinformatie van de fabrikant" klik, kom ik op een pagina met een waarschuwing terecht.

Gerapporteerde aanvalpagina!

De pagina op www.zalman.com is gerapporteerd als een aanvalpagina en is geblokkeerd op basis van uw beveiligingsinstellingen.

Aanvalpagina’s proberen programma’s te installeren die privégegevens stelen, uw computer gebruiken om anderen aan te vallen, of uw systeem beschadigen.Sommige aanvalpagina’s verspreiden bewust gevaarlijke software, maar vele zijn gecompromitteerd zonder de kennis of toestemming van hun eigenaars.

Is het de bedoeling om dit hier te vermelden? Krijgen jullie deze melding ook te zien?

Het betreft deze pagina en dan de link onder op de pagina "Productinformatie van de fabrikant"

Graag feedback of ik dit zo goed gemeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 24-09 06:34

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Hier geen probleem, mijn (Eset Nod32) antivirus/antispyware blokkeert hem niet. Wel zegt die pagina dat er extra taalpaketten nodig zijn om deze pagina correct weer te geven. Maar hij werkt wel gewoon, zonder die extra taalpakketten.

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalfanBlackness
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

MetalfanBlackness

♥ PV & SB ♥

Solarboiler: Top Senz 200 Nero-3 ⣿⣿ Photovoltaics: 9x LG 320N1K-A5, SE 3000H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:10

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Hmm, Chrome vind hem ook niet leuk.
Warning: Something's Not Right Here!
www.zalman.com contains malware. Your computer might catch a virus if you visit this site.
Google has found malicious software may be installed onto your computer if you proceed. If you've visited this site in the past or you trust this site, it's possible that it has just recently been compromised by a hacker. You should not proceed, and perhaps try again tomorrow or go somewhere else.
We have already notified www.zalman.com that we found malware on the site. For more about the problems found on www.zalman.com, visit the Google Safe Browsing diagnostic page.
Het ligt dus niet aan Tweakers.net, mogelijk is er iets niet pluis (geweest) op de site van Zalman waardoor ze nu gefilterd worden. Het is aan de beheerders van de site om hier iets aan te doen,

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 30-09 20:10

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Afgelopen vrijdag wilde ik wat opzoeken op de site van Zalman en ik zag allerlei vage urls voorbij komen tijdens het laden en Norton had ook een stuk of 10 dingen geblokkeerd. De site was op dat moment ook erg traag (30sec voor het laden van 1 pagina). Er is dus inderdaad iets niet helemaal fris geweest op de site van Zalman.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
De bovenste is traaaaaaaaaaaaag, de tweede volgens google niet zuiver.
Echter als ik op de hierboven gegeven url klik kom ik op de eerste en niet de tweede url uit.

---------------------------------------------------------------------------------

Zalman USA - ::: Zalman, leading the world of Quiet Computing ...

www.zalman.com/eng/main.asp - Vertaal deze pagina

Deze site kan schade toebrengen aan uw computer.
PRODUCTS. COMPANY. PR CENTER. CUSTOMER CENTER. WHERE TO BUY. Business Areas. 3D Business. Wireless Business. Corporate Info. Awards ...

---------------------------------------------------------

잘만이 이끄는 무소음 세상

www.zalman.com/ - Vertaal deze pagina

Deze site kan schade toebrengen aan uw computer.
Manufacturer of low noise desktop power supplies of 300 and 850 watts. Also make system cooling and computer audio product.

----------------------------------------------------------

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Nu online

Mooijekind

Manager Product Content
Probleem is inmiddels opgelost bij Zalman :-)
Althans , ik krijg geen meldingen meer als ik naar de site ga.
Pagina: 1