Omdat mijn huidige laptop aan vervanging toe is na 4 zware dienstjaren ben ik aan het winkelen/verdwalen in het aanbod van laptops, en zou ik dus wel wat advies kunnen gebruiken 
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga de laptop voor school gebruiken (photoshop/illustrator), en daarnaast ook voor gaming (Guildwars 2, jottem)
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik denk zelf aan een budget van 1000,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Must is wel 17 inch, HD of niet maakt me niks uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ben op zoek naar een laptop met een flinke grafische kaart (in de lijn van een GeForce GTX660 M) en minimaal 8 GB werkgeheugen. Bijgeleverde OS heeft ook geen invloed. Ook wil ik een laptop met een open HDD plaats zodat ik later nog kan upgraden of een SSD/HDD combo kan uitvoeren. Er hoeft dus geen overdreven grote HDD in te liggen.
Ik hoop dat iemand mij kan verlichten in mijn zoektocht
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Ik ga de laptop voor school gebruiken (photoshop/illustrator), en daarnaast ook voor gaming (Guildwars 2, jottem)
Wat mag je laptop gaan kosten?
Ik denk zelf aan een budget van 1000,-
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Must is wel 17 inch, HD of niet maakt me niks uit.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Ik ben op zoek naar een laptop met een flinke grafische kaart (in de lijn van een GeForce GTX660 M) en minimaal 8 GB werkgeheugen. Bijgeleverde OS heeft ook geen invloed. Ook wil ik een laptop met een open HDD plaats zodat ik later nog kan upgraden of een SSD/HDD combo kan uitvoeren. Er hoeft dus geen overdreven grote HDD in te liggen.
Ik hoop dat iemand mij kan verlichten in mijn zoektocht