Strategiespellen voor de iPad

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMC
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 16:45
Ik zoek strategiespellen voor de iPad. Ik heb Great Little War Game een tijdje gespeeld, dat was erg leuk. Ik zoek soortgelijke strategiespellen. Wat belangrijk is, is dat er een beetje uitdaging in zit. Veel iPad games zijn supersimppel, helaas.

Het liefst geen 'saaie' graphics, dus geen 2D of SNES-achtige kwaliteit. De iPad kan meer en dat wil ik ook graag benutten. Het liefst zou ik een spel als Anno 1701 spelen op de iPad, maar dat is helaas niet zomaar te vinden. ;(

Hebben jullie goede tips? :)

[ Voor 11% gewijzigd door TMC op 26-08-2012 03:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:26

talin

ES-MA

TMC schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 03:04:
Ik zoek strategiespellen voor de iPad. Ik heb Great Little War Game een tijdje gespeeld, dat was erg leuk. Ik zoek soortgelijke strategiespellen. Wat belangrijk is, is dat er een beetje uitdaging in zit. Veel iPad games zijn supersimppel, helaas.

Het liefst geen 'saaie' graphics, dus geen 2D of SNES-achtige kwaliteit. De iPad kan meer en dat wil ik ook graag benutten. Het liefst zou ik een spel als Anno 1701 spelen op de iPad, maar dat is helaas niet zomaar te vinden. ;(

Hebben jullie goede tips? :)
nope maar je zou genius eens kunnen aanzetten op de iPad in de app store en dan kijken of er wat bij zit.

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08 14:53
Als je van Tower Defence houd (is natuurlijk ook een soort van strategie) zou ik je Castle Rush aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-08 13:25
Toy Defense ook prima mee vermaakt (was/is tijdje gratis), alleen wel erg pittig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0ey
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 27-08 23:11
Clash of Clans?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

World Conqueror 1945 for iPad
Ik vind dit spel best wel leuk. Je hebt verschillende moeilijkheidsgraden en het kan ook echt heel moeilijk zijn om te winnen. Kost wel €2,39 en is niet in 3D.

http://itunes.apple.com/n...1945-for-ipad/id427150724

Er is ook een gratis, lite variant: http://itunes.apple.com/n...ror-1945-lite/id435371884

Je moet wel écht even in het spel komen en even het spel verkennen. In het begin kan het nogal rommelig en moeilijk overkomen, maar zodra je je over die stap heenzet wordt het allemaal duidelijk hoe 't werkt.

[i]Deze maand is trouwens ook een tweede deel uitgekomen, geen idee of het wat is.[/b]

[ Voor 7% gewijzigd door Uniciteit op 28-08-2012 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Iamzero456 schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 11:36:
Toy Defense ook prima mee vermaakt (was/is tijdje gratis), alleen wel erg pittig
Inderdaad, het is een leuke tower defense game. Alweer teveel uurtjes aan gespendeerd :X

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37

Laatst tegenaan gelopen. Nog niet echt goed de tijd gegeven, maar eerste indruk is positief. Met name de manier van besturen is verfrissend en werkt als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PETER_DB
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 04-06 08:25
Je hebt nu ook Great BIG wargame. Zelfde als little alleen andere levels. Net zo leuk!!

Kingdom Rush is trouwens ook super. Een van de beste games op de ipad. Zeker een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 14:38
Settlers 3 is voor de iPad, ziet er vrijwel hetzelfde uit als op de desktop.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:07
Ben zelf ook een strategie liefhebber.
Deze speel ik het meest waar er voor mij ook genoeg uitdaging in zit en het zier er best goed uit op de iPad:

Total War Battles:
http://itunes.apple.com/u...-battles/id499885330?mt=8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
ZpAz schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 20:26:
Settlers 3 is voor de iPad, ziet er vrijwel hetzelfde uit als op de desktop.
Gaaf!

* Oogje trekt z'n creditcard

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• baasandre
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-08 22:14
Dit is ook een fantastisch spel:

http://itunes.apple.com/n...ms-lords/id477962962?mt=8

Je moet wel goed opletten welke troepen je tegen welke laat vechten...

En nog gratis ook !
Pagina: 1