• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-02 13:19
Ik heb zojuist een UPC pakket aangevraagd, het viel me echter op dat het gekozen voordeelpakket niet met een CI+ module wordt geleverd.

Aangezien ik er geen 1 wil huren zou ik graag willen weten wat voor CI+ module ik kan kopen ?

zijn er veel verschillende modellen te krijgen ? en zo ja wat zijn de belangrijkste verschillen ?

Waar ik echt een hekel aan heb is langzaam zappen tussen kanalen, dit viel me in het verleden erg op toen ik een UPC doos kreeg om uit te proberen.

is de snelheid van het zappen mede afhankelijk van het type CI+ module ?

Graag advies/ervaringen met deze modules, ik ben erg benieuwd.

• Henk007
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-04-2025
In het Ziggo CI+ topic wordt hierover ook gediscussieerd. De ene zeg dat het niet veel uitmaakt, de ander zegt dat de nieuwste versie van de Smit module het snelste is.
Flexboy in "\[DVB-C] Ziggo CI+ Praat"

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11:09
Welke televisie heb je ? Op de Samsung series schijnt een bepaald merk (er zijn er twee vziw) veel beter te werken. Heb dit zelf ook meegemaakt :P

• hcQd
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09:02
Buiten het feit dat de modules van Ziggo Irdeto gebruiken en UPC Nagravision gaat een andere CAM die bij je UPC-abonnement wordt geleverd niet werken omdat de module en de kaart “getrouwd” zijn.

• Quan Vu
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05-02 10:46

Quan Vu

Hoi

Ja dat wordt huren. Ben ik blij dat ik binnenkort van UPC verzorgingsgebied naar Ziggo verzorgingsgebied verhuis : D

Nieuw profiel. Oude nickname: ajacied88

• Piet400
De tv waarin het moet gaan werken is: ue55es7000

Bij het afsluiten van het abonnement via de site werd er met geen woord gesproken over een noodzakelijke CI+ module.
Als er geen andere optie is dan vind ik dat toch wel erg vreemd.

ik lees net dat er toch een CI+ module bij elk abonnement zit, zie onderstaande text van de UPC site.

"Wanneer u een abonnement heeft bij UPC hoeft u zelf geen module aanschaffen, maar krijgt u er één gratis in bruikleen tot uw abonnement afloopt"

Hier hoef ik me dus geen zorgen over te maken.

Verwijderd

Piet400 schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 10:47:
De tv waarin het moet gaan werken is: ue55es7000

Bij het afsluiten van het abonnement via de site werd er met geen woord gesproken over een noodzakelijke CI+ module.
Als er geen andere optie is dan vind ik dat toch wel erg vreemd.

ik lees net dat er toch een CI+ module bij elk abonnement zit, zie onderstaande text van de UPC site.

"Wanneer u een abonnement heeft bij UPC hoeft u zelf geen module aanschaffen, maar krijgt u er één gratis in bruikleen tot uw abonnement afloopt"

Hier hoef ik me dus geen zorgen over te maken.
Voor zover ik kan zien is je tv in ieder geval geschikt voor een CI+ module. Die module krijg je trouwens alleen gratis als je CI+ pakket aanschaft:

http://www.upc.nl/pakkett...ordeelpakket-met-ci-plus/

Heb je eem pakket met mediabox besteld, dan zou je een extra CI+ module van ze moeten huren a €4,= p/m

• Piet400
Ik vind het toch verwarrend, de text die ik van de site heb gehaald geeft aan dat je bij elk abonnement een ci+ kaart in bruikleen krijgt.

Het viel mij ook op dat bij het 25 mb Abbo wel over die kaart wordt gesproken en bij het 50 mb pakket niet.

Ik ga ze wel bellen, anders moet ik er toch 1 kopen.
Huren wil ik niet.

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 26 augustus 2012 @ 12:38:
[...]

Voor zover ik kan zien is je tv in ieder geval geschikt voor een CI+ module.
Empirisch onderzoek, of aanname?

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 14:48:
[...]

Empirisch onderzoek, of aanname?
upc.nl
Pagina: 1