Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpi Caruso
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-08-2024
Hallo allemaal!

Ik heb sinds gisteren de geweldige Samsung Galaxy S3 in huis!
Maar nu heb ik een probleempje...

Ik heb een hele zooi aan mp3'tjes op mijn oude telefoon staan. Die wilde ik graag overzetten naar mijn S3.
Mijn opstelling is simpel: Laptop - USB kabeltje Nokia X6 (mijn oude telefoon) - USB kabeltje Galaxy S3 - Via laptop alle mp3'tjes overzetten van Nokia X6 naar Galaxy S3.

Nu zijn het ruim 300 mp3'tjes, en de eerste 50 gaan hartstikke goed, maar dan blijft hij haken op een bepaald liedje! (Bijv, Bon Jovi) En dan gaat het voortgangsbalkje met "kopieren" ook niet meer verder, en hij blijft haken op 6 minuten. Als ik dan op Annuleren druk, flitst hij heel eventjes naar "5 minuten en 30 seconden" en annuleert hij het commando kopieren. Ik heb ook al geprobeerd om de liedjes die bleven haken apart te kopieren, maar ook dan willen ze niet kopieren naar mijn Galaxy S3.

Ik hoop dat iemand hier weet hoe dit opgelost kan worden!

Met vriendelijke groet,
Scorpi Caruso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Niet helemaal duidelijk: probeer je ze direct van telefoon naar telefoon over te zetten? Zet ze eerst op de laptop, check de MP3s en dan pas overzetten naar de S3. Of de SD-kaartjes eruit halen.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpi Caruso
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-08-2024
Ja, ik zet ze direct van telefoon naar telefoon over. Maar dat is goed advies! ik ga het eens proberen! Dankjewel!