Hallo allemaal,
ik heb een 2ehands kaartje overgenomen, namelijk de Asus EAH6670 1GB GDDR3. Deze zou dienst moeten gaan doen als opvolger van de Asus EAH4670 512MB GDDR3. Ik heb hem een paar uur laten draaien, games, geen probleem. Toen opeens bleef het beeld in L.A. Noire hangen en viel de computer uit met een Blue Screen als gevolg.
Ik probeer de computer opnieuw te starten en zie meteen in de BIOS allemaal artifacts. De computer start verder, maar nadat het Windows 7 vlaggetje is geweest, valt de computer weer uit.
Ik heb maar weer de oude Asus erin gezet, deze werkt prima.
Wat is hier aan de hand?
Ik draai met deze setup:
Gigabyte GA-P55-UD3
Intel i5 750 2.67GHz
Kingston DDR3 HyperX 1333MHz
CoolerMaster 460W PSU
Western Digital HDD SATA
DVD brandertje
ik heb een 2ehands kaartje overgenomen, namelijk de Asus EAH6670 1GB GDDR3. Deze zou dienst moeten gaan doen als opvolger van de Asus EAH4670 512MB GDDR3. Ik heb hem een paar uur laten draaien, games, geen probleem. Toen opeens bleef het beeld in L.A. Noire hangen en viel de computer uit met een Blue Screen als gevolg.
Ik probeer de computer opnieuw te starten en zie meteen in de BIOS allemaal artifacts. De computer start verder, maar nadat het Windows 7 vlaggetje is geweest, valt de computer weer uit.
Ik heb maar weer de oude Asus erin gezet, deze werkt prima.
Wat is hier aan de hand?
Ik draai met deze setup:
Gigabyte GA-P55-UD3
Intel i5 750 2.67GHz
Kingston DDR3 HyperX 1333MHz
CoolerMaster 460W PSU
Western Digital HDD SATA
DVD brandertje
[ Voor 0% gewijzigd door Anoniem: 470797 op 25-08-2012 21:48 . Reden: - ]