Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke Asus voor Adobe Premiere

Pagina: 1
Acties:

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:01
Een vriendin van mij vroeg of haar net bestelde laptop (pricewatch: Asus N53SV-S1827V) geschikt was voor het draaien van de CS6 collectie van adobe met als prioriteit Adobe Premiere. Nu twijfel ik of de videokaart(een GT540m het aan kan.

Is de videokaart prima? Of kan ze beter gebruik maken van het recht om de laptop terug te sturen en een pricewatch: Asus N56VM-S4032V halen?

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

De GT630M in de N56VM is een rebrand van de GT540M. Met andere woorden, ze zijn nagenoeg identiek. Om de videokaart hoef je de bestelling dus niet te annuleren.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-10 12:36
Als ik eerlijk mag zijn vindt ik de pricewatch: Asus N56VM-S4032V een stuk mooier, dus ik zou 'm terug sturen voor die paar tientjes meer.
Voor de rest zit er een betere processor in en meer geheugen, allen de HDD is iets minder (5400 RPM vs 7200 RPM)

Voor de videokaart hoef je het in ieder geval niet te doen, want zoals Omni al zei is het gewoon een rebrand, als je echt een mooie videokaart in je laptop wilt moet je voor een laptop gaan met de GT650M erin, bijvoorbeeld de pricewatch: Asus N56VZ-S4035V-NL.

• Vissert
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 09:01
Bedankt voor jullie snelle reacties! Ik ga het overleggen :)

• Vinand
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14-12-2023
De Asus N53x series zijn behoorlijk slecht in heel veel eigenschappen. Waaronder de keyboard die gigantisch veel flex heeft, de accuduur die gewoon slecht is, schermpaneel wat matig is, en de omvang en gewicht die ook boven het gemiddelde zit... Dit is over algemeen een miskoop, zeker in verhouding met de N56x series, die nagenoeg op bijna alle negatieve punten veel sterker is.. Zoals een beter scherm, veeeeel beter toetsenbord, betere accuduur en omvang en gewicht wat veel beter is.

Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10