Toon posts:

Tekken tag tournament 2

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.google.nl/imgres?um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=583&tbm=isch&tbnid=J2fUUk3X27JkUM:&imgrefurl=http://en.wikipedia.org/wiki/Tekken_Tag_Tournament_2&imgurl=http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/5/5c/Tekken_TT2_console.png/250px-Tekken_TT2_console.png&w=250&h=309&ei=iyM5UJTcJfKb1AWkiYFo&zoom=1&iact=rc&dur=290&sig=101568911144723352748&page=1&tbnh=134&tbnw=108&start=0&ndsp=22&ved=1t:429,r:0,s:0,i:73&tx=71&ty=65

Tekken Tag Tournament 2 is de opvolger van computerspel Tekken Tag Tournament uit het jaar 1999. De game is op 18 september 2010 op de Tokyo Game Show aangekondigd door de producent van Tekken, Katsuhiro Harada. De game bouwt verder op de basis die Tekken 6 neergelegd heeft door het behoud van in Tekken 6 geïntroduceerde features. Naast de klassieke Tekken Tag Tournament gameplay die daaraan toegevoegd wordt, heeft Harada nog nieuwe features in gedachten. Tekken Tag Tournament 2 verschijnt in de zomer van 2011 in de Japanse arcadehallen, waarna er gewerkt wordt aan de consoleversies

De personages

Namco heeft bij de aankondiging gezegd dat de hoeveelheid personages (in het Engels: characters) in de game de grootste ooit zullen worden. Naast alle personages uit Tekken 6 (behalve Azazel en Nancy-MI847J) zijn er 3 terugkerende personages toegevoegd aan de game: Jinpachi Mishima, Jun Kazama , Kunimitsu , Acient Ogre, Michelle Chang, Angel , Devil and True Ogre. Daarnaast is Julia Chang voortaan onder het alter ego Jaycee te vinden, waarbij ze verkleed is als worstelaar, inclusief masker.

Tja ik dacht street fighter is een topic van waarom dan geen tekken.

bekende tekken sites:
www.sdtekken.com
www.tekkenzone.net(nederlands)
www.tekkenzaibatsu.com

Wie kijkt er nog meer uit naar Tekken tag tournament 2 :D?
en zo ja waarom?

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22:38
Me! Tekken 1 tm 3 fanatiek gespeeld, toen een break genomen tot Tekken 6 en TTT2 komt er zeker!

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goed te horen teminste 1 iemand die interesse toont :D.

Tekken tag 2 word zeker vet vooral met de geweldige stages en pair play in een team is dubbel zo fun :D.

Ik raad je toch wel aan de prologue te spelen voordat de game uitkomt dan weet je ongeveer wat je kan verwachten of tekken 6 oefenen :P.

Mooie combo video ongeloofelijk zieke combos :o

[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 17:30
Ben zelf naast mortal kombat fan ook een groot tekken fan! wacht dan ook in smart op een nieuwe tekken tag.
van tekken 6 was ik namelijk alles behalve gechameerd.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Wat was er mis met tekken 6 dan?
mortal kombat is aardig alleen de game mechanics werken niet lekker zoals een block button en geen cross ups :O

[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga wel een poging wagen. Wilde eigenlijk qua 3d fighter kiezen tussen SC5 en TTT2. SC5 is me niet zo goed bevallen (hij is een stuk simpeler geworden, met uitzondering van de just guard) daarom vond ik deze na een maand spelen echt eentonig. Dus ga denk ik als main game P4A spelen met af en toe wat TTT2 erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
P4A word ook goed ontvangen door de FGC schijnt een leuke game te zijn. Tekken tag 2 heb er zo veel zin in ik kan eindelijk volledig ewgf :D. Speel je op Psn :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel onder seruno, maar ben nog even met vakantie dus kan niet op PSN komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik hoor het wel als je ttt2 wilt doen tegen die tijd dat je terug bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:34

On_E

Housemusic

De zoveelste fighting-game die hier zeker in huis komt, heb de We Are Tekken edition al in pre-order staan.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ahh nog een fighting fan, ben blij dat te zien :)
Speel je op psn :D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop dat tekken een beetje zonder lag gaat. Ben echt een tekken noob (hoewel ik het wel leuk vind.. heb simpelweg 0.0 talent :P) maar als er teveel lag is hakt dat er altijd aardig in. Maar ja, zie wel wanneer het uitkomst. Moet xiaoyou maar weer is testen en dan een ander char erbij pakken. Denk zelf aan lei... vindt characters met verschillende stances altijd interessant om te spelen :)
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 12:38:
P4A word ook goed ontvangen door de FGC schijnt een leuke game te zijn. Tekken tag 2 heb er zo veel zin in ik kan eindelijk volledig ewgf :D. Speel je op Psn :D?
wat is ewgf trouwens? En ja.. persona 4 is super.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 16:51:
Hoop dat tekken een beetje zonder lag gaat. Ben echt een tekken noob (hoewel ik het wel leuk vind.. heb simpelweg 0.0 talent :P) maar als er teveel lag is hakt dat er altijd aardig in. Maar ja, zie wel wanneer het uitkomst. Moet xiaoyou maar weer is testen en dan een ander char erbij pakken. Denk zelf aan lei... vindt characters met verschillende stances altijd interessant om te spelen :)

[...]

wat is ewgf trouwens? En ja.. persona 4 is super.
Electric wind god fist
de launcher van de mishima's een van de lastigere moves van tekken.

Ik zou graag uitdagen zodra de game uit is, ik zelf speel met Steve,Bruce,Raven,Devil Jin of Kazuya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter

Hier een video van de ingame customization.
Ziet er veel belovend uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Dat heb ik nou weer nooit gesnapt. Het is toch geen Barbie spel waarin je gezellig met kleertjes kan spelen? 8)7

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Slaapje schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:32:
Dat heb ik nou weer nooit gesnapt. Het is toch geen Barbie spel waarin je gezellig met kleertjes kan spelen? 8)7
haha kan wel geinig zijn als je van je char een clown maakt dat soort dingen maar, je hebt wel gelijk de game zelf is veel belangerijker.

Verwijderd

Slaapje schreef op woensdag 29 augustus 2012 @ 11:32:
Het is toch gewoon wat extra's. In bijvoorbeeld SF4 worden toch ook alt costumes aangeboden en niet iedereen vindt alle alt costumes tof. In SC en Tekken hebben ze dat simpelweg opgelost dat je zelf je kostuums kan opbouwen en iedereen iets heeft wat ze zelf leuk vinden (hoe bizar ze ook zijn :P)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-08-2012 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Gamespot heeft zojuist een paar demos van de charachters Forest Law,Acient Ogre,Michelle,P.Jack, Alex en Tiger vrij gegeven. Tot slot is er nog een practice mode video. Ik moet zeggen na deze videos ziet Forest Law er toch wel interessant uit, wat denken jullie?

http://www.gamespot.com/tekken-tag-t...ent-2-6394061/ P.Jack en Acient Ogre

http://www.gamespot.com/tekken-tag-t...ent-2-6394075/ = Alex and Tiger
Jackson

http://www.gamespot.com/tekken-tag-t...ent-2-6394073/ = Michelle en Forest Law

http://www.gamespot.com/tekken-tag-t...ent-2-6394074/ = Training mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor de geïnteresseerde is er vanavond een stream van TTT2, waarschijnlijk wordt er nieuwe content onthult.
Om 9 uur s' avonds is de steam online op deze link:http://nl.twitch.tv/gamespot

Edit: Niks bijzonders helaas...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2012 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-09 17:30
Verwijderd schreef op maandag 27 augustus 2012 @ 10:44:
Wat was er mis met tekken 6 dan?
mortal kombat is aardig alleen de game mechanics werken niet lekker zoals een block button en geen cross ups :O
Ik vind het mortal kombat systeem echt heelijk werken, zeker op hoger niveau.
Maar ik kan begrijpen at mensen het minder vinden werken.

Wat betreft tekken 6, het voelde niet vloeiend.
gaf een beetje het zelfde gevoel als deel 4, welke ik ook niet prettig vond spelen.
tis lastig uit te leggen.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 15:37:
ahh nog een fighting fan, ben blij dat te zien :)
Speel je op psn :D?
Nee ik speel op XBL. :)

Famitsu heeft een 39/40 score gegeven, en dat is de hoogste score voor een fighter in jaren!
Tekken Tag Tournament 2 — 39/40
Persona 4: Arena — 36/40
Super Street Fighter 4 — 35/40
Street Fighter X Tekken (PS3 ) — 35/40
Street Fighter 4 — 34/40
Street Fighter X Tekken (360) — 34/40
Marvel vs. Capcom 3 — 33/40
Ultimate Marvel vs. Capcom 3 — 33/40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:56

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb de demo al een tijdje, zat bij de pack van Tekken (movie) en die animated movie, speelt wel lekker weg.

Jammer dat ze focus nóg iets verder op combo-juggle is gekomen (en dan vraag je je af of het nog verder kon.. ja), mijn favo's blijven toch de dames. Zeker met de toevoeging van Lili, Alisa en Ling wat tekken weer wat leuker (Anna en Nina zijn toch beetje op detour), maar met altime favo van Jun :).

Ben alleen bang, dat het als bij de vorige series, de game online in no-time is uitgestorven en je niet eens kans meer heb een potje mee te mogen doen omdat je geen hoge rank hebt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen er is zojuist een fout gemaakt in de EU store(PSN Only Helaas)
De pre-order dlc waaronder 4 charachters zijn uitgelekt en nu al beschikbaar wees er snel bij succes.
Ik heb de mijne al weten te bemachtigen :)

Edit: Het is niet meer mogelijk om te downloaden.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 23:53 ]

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:06:
Ik heb de demo al een tijdje, zat bij de pack van Tekken (movie) en die animated movie, speelt wel lekker weg.

Jammer dat ze focus nóg iets verder op combo-juggle is gekomen (en dan vraag je je af of het nog verder kon.. ja), mijn favo's blijven toch de dames. Zeker met de toevoeging van Lili, Alisa en Ling wat tekken weer wat leuker (Anna en Nina zijn toch beetje op detour), maar met altime favo van Jun :).

Ben alleen bang, dat het als bij de vorige series, de game online in no-time is uitgestorven en je niet eens kans meer heb een potje mee te mogen doen omdat je geen hoge rank hebt.
ik speel altijd nog gewoon online en geregeld nieuwe mensen tegen met tekken 6 op ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verdomme zeg, lees net dat het niet mogelijk is om samen met een maatje tegen anderen online te spelen, als je niet op dezelfde console speelt....

(oftewel ik op mijn 360, maatje op de zijne)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
On_E schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 16:00:
Verdomme zeg, lees net dat het niet mogelijk is om samen met een maatje tegen anderen online te spelen, als je niet op dezelfde console speelt....

(oftewel ik op mijn 360, maatje op de zijne)
tja wat je wel kan doen is dat je maatje langs komt jij een extra controller in plugt en dan samen tegen andere mensen strijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Net een pre order gedaan, hopelijk is ie er ook echt vrijdag. Heb ik in het weekend iets om te oefenen aangezien ik zeker geen goede speler ben. Als mensen het leuk vinden om tegen elkaar te spelen voeg me dan toe op Xbox Live --> Slaapje.

*edit* mijn bestelling is net al verzonden! Dus dat zou betekenen dat er morgen al gespeeld kan worden :9

*edit2* Got it! 8)

[ Voor 21% gewijzigd door Slaapje op 11-09-2012 14:47 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Slaapje schreef op maandag 10 september 2012 @ 10:41:
Net een pre order gedaan, hopelijk is ie er ook echt vrijdag. Heb ik in het weekend iets om te oefenen aangezien ik zeker geen goede speler ben. Als mensen het leuk vinden om tegen elkaar te spelen voeg me dan toe op Xbox Live --> Slaapje.

*edit* mijn bestelling is net al verzonden! Dus dat zou betekenen dat er morgen al gespeeld kan worden :9

*edit2* Got it! 8)
gefeliciteerd de mijne komt morgen of donderdag achja tot die tijd mn combos perfectioneren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Zoals ik al zei heb ik voornamelijk tekken 1 tm 3 gespeeld, dus het hele juggle systeem moet ik nog onder de knie krijgen. Dus voordat ik begin aan de echte combo's zijn we wel een paar weken verder :+ . Tot nu toe is het wel een erg vermakelijke game, alleen heb ik geen codes gekregen voor de pre order dlc. Daar moet ik morgen maar eens achteraan als ik thuis zit te wachten op de Ziggo monteur.

[ Voor 11% gewijzigd door Slaapje op 11-09-2012 23:06 ]

To dare is to do

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 08:26
Pfoe ik moet toegeven het is wel een vette game maar zeker niks voor fightgame noobs als mijzelf... Heb er toch een review over geschreven. Misschien interessant leesvoer.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• On_E

On_E

Housemusic

Phusebox schreef op woensdag 12 september 2012 @ 23:01:
Pfoe ik moet toegeven het is wel een vette game maar zeker niks voor fightgame noobs als mijzelf... Heb er toch een review over geschreven. Misschien interessant leesvoer.
Fight Lab is misschien wel de beste training-mode in een fighter ooit, dus ook als nieuwkomer moet het wat voor je zijn lijkt me ?

Dat je er tijd in moet steken voordat je goed bent is logisch toch?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 08:26
On_E schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:36:
[...]

Fight Lab is misschien wel de beste training-mode in een fighter ooit, dus ook als nieuwkomer moet het wat voor je zijn lijkt me ?

Dat je er tijd in moet steken voordat je goed bent is logisch toch?
Fight Lab is nou niet echt heel gebruikersvriendelijk, zo kun je bij de Boss Battles niet even terugkijken hoe of wat je ook alweer moest doen. En dan wordt het trial-and-error en frustrerend.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Phusebox schreef op donderdag 13 september 2012 @ 11:54:
[...]

Fight Lab is nou niet echt heel gebruikersvriendelijk, zo kun je bij de Boss Battles niet even terugkijken hoe of wat je ook alweer moest doen. En dan wordt het trial-and-error en frustrerend.
Een boss battle is nooit makkelijk geweest in Tekken, de laatste paar waren zelfs bijna onmogelijk. Dus het is ook niet zo bijzonder dat je daar iets meer moet zijn dan een 'beginnende fightnoob'.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vond fightlab erg vermakelijk. Na de tutorials van blazblue(die had ik ook voor elk karakter specifieke tutorials) is dit de beste tutorial die ik in fightinggames heb gezien en denk dat het veel mensen gaat helpen.

Vond het wel grappig dat je ineens tegen die akuma moet vechten :P

Vindt de customisation niet echt 'user friendly' in elkaar zitten. Moet goed zoeken waar wat te vinden. Ze hadden hier beter het Soul Calibur systeem kunnen overnemen (het is beide namco dus jatten mag volgens mij :P)

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2012 13:08 ]

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Heb best wel plezier gehad met Tekken 6 op de xbox maar er waren nog wel wat dingetjes die me niet zo bevielen. Dus paar vraagjes:

- Ligt hij al in de winkels?
- Hoe is het online systeem? Ik snap dat je met een vriend (naast elkaar op de bank) 2v2 online kunt doen? Ik heb Tekken 6 ook online geprobeerd maar twee dingen zaten me enorm tegen: tegenstander zoeken duurt erg lang, en geen mogelijkheid tot rematch of potjes die wat langer duren. Een potje duurt de helft van de tijd van het zoeken naar een nieuwe tegenstander, dus het is enorm frustrerend om na elk potje weer een nieuwe tegenstander te moeten zoeken 8)7 Komt dan nog eens bij dat ik graag revanche wil als iemand van me wint, maar dat lijkt niet eens mogelijk..? Zit dat beter in elkaar in deze game? Kun je niet bijvoorbeeld iets als team gevechten toen waar ieder 8 spelers kiest?
- Wat zit er voor singleplayer modes in? Is er weer iets vergelijkbaars als in Tekken 6 waar je door levels loopt, in plaats van het standaard 1v1 (2v2 hier dan) gevechten? Dat was wel eens leuk als afwisseling vond ik.

[ Voor 3% gewijzigd door NickThissen op 15-09-2012 15:06 ]

Mijn iRacing profiel

• Slaapje
Op die eerste vraag kan je zelf het antwoord makkelijk genoeg geven lijkt me?

Singleplayer is er nagenoeg niet, je hebt arcade waarin je aan het einde een filmpje krijgt, maar veel is het niet. Een singleplayer modus zoals in tekken 6 is er niet.

Online is er geen mogelijkheid tot een rematch zo ver als ik heb kunnen zien. De gevechten duren nu wel een ronde meer (3 dus), dus iets langer speel je nu wel. Ook heb je nu als je aan het wachten bent op een tegenstander dan je in een practice arena staat zodat je wat kan oefenen. Over de teams kan ik niets zeggen want daar heb ik nog niet naar gekeken.

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
NickThissen schreef op zaterdag 15 september 2012 @ 15:04:
Heb best wel plezier gehad met Tekken 6 op de xbox maar er waren nog wel wat dingetjes die me niet zo bevielen. Dus paar vraagjes:

- Ligt hij al in de winkels?
- Hoe is het online systeem? Ik snap dat je met een vriend (naast elkaar op de bank) 2v2 online kunt doen? Ik heb Tekken 6 ook online geprobeerd maar twee dingen zaten me enorm tegen: tegenstander zoeken duurt erg lang, en geen mogelijkheid tot rematch of potjes die wat langer duren. Een potje duurt de helft van de tijd van het zoeken naar een nieuwe tegenstander, dus het is enorm frustrerend om na elk potje weer een nieuwe tegenstander te moeten zoeken 8)7 Komt dan nog eens bij dat ik graag revanche wil als iemand van me wint, maar dat lijkt niet eens mogelijk..? Zit dat beter in elkaar in deze game? Kun je niet bijvoorbeeld iets als team gevechten toen waar ieder 8 spelers kiest?
- Wat zit er voor singleplayer modes in? Is er weer iets vergelijkbaars als in Tekken 6 waar je door levels loopt, in plaats van het standaard 1v1 (2v2 hier dan) gevechten? Dat was wel eens leuk als afwisseling vond ik.
Owja TTT2 netcode is de beste van alle vechtgames ik heb nog nooit z'n goede online mode gezien.
En je kan met een vriend op 1 playstation tegen andere mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ja, maar netcode is het probleem niet (xbox trouwens, als dat nog uitmaakt). Ik heb gewoon geen zin om na elk potje een nieuwe tegenstander te moeten zoeken, dat is toch debiel als een potje binnen een minuut over kan zijn?

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NickThissen schreef op zondag 16 september 2012 @ 01:09:
Ja, maar netcode is het probleem niet (xbox trouwens, als dat nog uitmaakt). Ik heb gewoon geen zin om na elk potje een nieuwe tegenstander te moeten zoeken, dat is toch debiel als een potje binnen een minuut over kan zijn?
Beste netcode na blazblue.

Hoe kunnen potjes nou binnen een minuut over zijn? Blokken jullie niet :P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:01:
[...]

Beste netcode na blazblue.

hahaha xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op maandag 17 september 2012 @ 11:01:
Beetje goeie juggle start en je mept er vrij snel 30-40% in 1x vanaf, eerste tegenaanval meteen counter en weer een juggle, ben je je eerste ventje kwijt :P

(waar is de tijd dat King die grab-chain kon waarmee je iemand in principe instant kill kon geven? :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister iets raars ontdekt tijdens online gameplay. Ik speelde dus tegen een vriend die gewoon in Den Haag woont. Verbinding tijdens spelen was gewoon bar slecht.. Hele tijd 1 bar met connectie. We hadden van alles geprobeerd om dit op te lossen. Dus modemreset, alle andere apparatuur uitgezet etc.
Het lagprobleem kwam door dat hij met een amerikaans account aan het spelen was. We hadden dit bevestigt waarmee hij dus met een Nederlandse account ging spelen, waarin we helemaal geen lag meer hadden met een connectiebar van 5..

Verder een prima game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:42:
[...]

Beetje goeie juggle start en je mept er vrij snel 30-40% in 1x vanaf, eerste tegenaanval meteen counter en weer een juggle, ben je je eerste ventje kwijt :P

(waar is de tijd dat King die grab-chain kon waarmee je iemand in principe instant kill kon geven? :P).
als het een beste uit 3 ronden is moet je je op jou manier minimaal 4x GOED laten launchen binnen 1 minuut.. conclusie: dan blok je niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op maandag 17 september 2012 @ 16:42:

Nostalgie!
Dat deed ik altijd in de arcade-hal, en praktisch niemand wist het te counteren.

Heb sinds gisteravond de game binnen (360 versie), en het is nu al genieten zeg!
Zoveel karakters en stages al gelijk, wat een verademing ten opzichte van Capcom….
Verder ziet het er lekker scherp uit allemaal, loopt het vloeiend, en is de netcode echt heel goed, heb echt geen enkele lag gehad in de paar potjes die ik online heb gespeeld.

Nu maar eens bezig gaan houden met dingen vrijspelen, fight lab, en oefenen met Kunimitsu en Zafina. :)

Verwijderd

Topicstarter
On_E schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:07:
[...]

Nostalgie!
Dat deed ik altijd in de arcade-hal, en praktisch niemand wist het te counteren.

Heb sinds gisteravond de game binnen (360 versie), en het is nu al genieten zeg!
Zoveel karakters en stages al gelijk, wat een verademing ten opzichte van Capcom….
Verder ziet het er lekker scherp uit allemaal, loopt het vloeiend, en is de netcode echt heel goed, heb echt geen enkele lag gehad in de paar potjes die ik online heb gespeeld.

Nu maar eens bezig gaan houden met dingen vrijspelen, fight lab, en oefenen met Kunimitsu en Zafina. :)
idd.
Hoe gaan ze dit overtreffen met tekken 7

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:03:
idd.
Hoe gaan ze dit overtreffen met tekken 7
Niet :P Ze pakken weer het beste uit 6 en TT2, dat wordt TT7.

Vandaag even kunnen spelen, ramt wel weer behoorlijk lekker weg. Maar 60 euro in de tijd dat er al zoveel leuks uit komt, laat ik hem toch nog even liggen.
On_E schreef op dinsdag 18 september 2012 @ 10:07:
Nostalgie!
Enige manier was bij de start, hij deed namelijk eerst een laag-hoog beweging, of je moet meteen counter-grab doen of bukken. Daarna was het een kwestie van hopen dat hij een fout in de invoer maakte :D

[ Voor 34% gewijzigd door SinergyX op 19-09-2012 23:12 ]

• On_E

On_E

Housemusic

SinergyX schreef op woensdag 19 september 2012 @ 23:11:
Enige manier was bij de start, hij deed namelijk eerst een laag-hoog beweging, of je moet meteen counter-grab doen of bukken. Daarna was het een kwestie van hopen dat hij een fout in de invoer maakte :D
Ik had toen een guide bij TTT gekocht en heb hele avonden zitten oefenen op die throw-combo, was echt hilarisch altijd om te doen tegen mensen die er niet zo goed in waren.
Nu ben ik zelf weer een ''scrub'' omdat ik helemaal geen tijd meer heb om urenlang te oefenen op een combo.

En toch net zoveel plezier als toen, echt een heerlijke game.

Gisteravond Fight Lab uitgespeeld, en nu op de hoogte van de Tag Assault/Combo/Throw, en die launchers, bounds en knockbacks, best handig om te weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stfnz
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 01-10 12:09
Weet iemand waar de TTT2 Arcade Sticks te koop zijn? Ik heb aan een aantal prijsvragen meegedaan met deze als prijs, maar te koop zijn ze blijkbaar nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Playstation:
http://www.bol.com/nl/p/m...ion-ps3/1004004012129186/

159 euro maar dan heb je wel het beste van het op arcade stick gebied.

Ik heb twee Madcatz arcade sticks voor ps3. Na 4 jaar werken ze nog perfect geen slijtage of wat dan ook.

Xbox:
http://www.bol.com/nl/p/m...box-360/1004004012129187/

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

On_E schreef op donderdag 20 september 2012 @ 11:24:
Ik had toen een guide bij TTT gekocht en heb hele avonden zitten oefenen op die throw-combo, was echt hilarisch altijd om te doen tegen mensen die er niet zo goed in waren.
Nu ben ik zelf weer een ''scrub'' omdat ik helemaal geen tijd meer heb om urenlang te oefenen op een combo.

En toch net zoveel plezier als toen, echt een heerlijke game.

Gisteravond Fight Lab uitgespeeld, en nu op de hoogte van de Tag Assault/Combo/Throw, en die launchers, bounds en knockbacks, best handig om te weten. :P
Ik vind TT2 nog te duur om te gaan halen, deze maand was het al druk met games, beetje zonde om die te halen en amper te gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
SinergyX schreef op maandag 24 september 2012 @ 14:13:
[...]

Ik vind TT2 nog te duur om te gaan halen, deze maand was het al druk met games, beetje zonde om die te halen en amper te gaan spelen.
ligt er net aan wat je wil.
Als die hard fighting fanaat is de keuze niet zo moeilijk :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Heb hem ook eindelijk maar gekocht, toch wel erg leuk weer! Lang geleden weer dat ik tekken gedaan had dus veel combo's totaal vergeten, dus het is weer lekker old skool combo's uitvogelen en van die "HOE DE FUCK DEED IK DAT" momenten :p Vooral het tag element is erg leuk en voegt toch wel veel toe aan de gameplay vind ik, tactisch omgaan wanneer je gaat wisselen enzo. Ook het groot aantal karakters vind ik een plus (er komen er nog 6 ofzo vanaf 9 oktober lees ik?), (true) ogre, jun, etc, die originele karakters zijn toch altijd leuker dan de nieuwelingen vind ik. Jammer dat er geen echte single player in zit behalve de arcade mode, maar de terugkeer van de hilarische filmpjes na de arcade mode maakt dat wel goed :D

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Ik kan mij er ook erg goed mee vermaken, alleen is het online een ramp voor me. Ik ben gestopt met serieus Tekken spelen bij Tekken 3. Dus al die juggles e.d. zijn mij niet bekend. Ach, het is leuk om lekker te knokken, maar als er nog mensen met een xbox zijn die net als ik niet erg goed zijn; nodig me dan vooral uit. Xbox Live id Slaapje

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik vind het ook enorm moeilijk zeg :S Ik ben volgens mij echt niet slecht, en met een aantal karakters kan ik best een aardige juggle combo opbouwen. Maar zelfs op medium difficulty krijg ik Jun niet verslagen in arcade mode. Elke aanval wordt gepareerd en opgevolgd door een 25 combo juggle die 3/4 van m'n levensbalk pakt. Als ik dan met puur geluk een keer doorkom tot round 2 dan gooit ze wel na een aantal seconden die belachelijke aanval waar je niet tegen kan verdedigen en je je hele levensbalk in een keer kwijt bent... Schaam me al dat ik op medium moest gaan spelen maar zelfs daarmee heb ik na 10 pogingen nog geen succes gehad... Echter toen ik voor het eerst speelde had ik haar na 2 pogingen al ofzo, en dat was op hard :S Lijkt beetje random...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
Speel jij toevallig op de xbox en online? Kunnen we af en toe wel eens sparren :)

To dare is to do

• On_E

On_E

Housemusic

NickThissen schreef op dinsdag 25 september 2012 @ 16:43:
Ik vind het ook enorm moeilijk zeg :S Ik ben volgens mij echt niet slecht, en met een aantal karakters kan ik best een aardige juggle combo opbouwen. Maar zelfs op medium difficulty krijg ik Jun niet verslagen in arcade mode. Elke aanval wordt gepareerd en opgevolgd door een 25 combo juggle die 3/4 van m'n levensbalk pakt. Als ik dan met puur geluk een keer doorkom tot round 2 dan gooit ze wel na een aantal seconden die belachelijke aanval waar je niet tegen kan verdedigen en je je hele levensbalk in een keer kwijt bent... Schaam me al dat ik op medium moest gaan spelen maar zelfs daarmee heb ik na 10 pogingen nog geen succes gehad... Echter toen ik voor het eerst speelde had ik haar na 2 pogingen al ofzo, en dat was op hard :S Lijkt beetje random...
Je bedoelt Unknown neem ik aan ipv Jun ?

Is traditiegetrouw een lastige boss inderdaad, maar echt niet ZO moeilijk.
Gewoon zelf cheap gaan spelen, komt 't echt wel goed.

Voor online potjes op de xbox, mijn GT is nyx1978

• NickThissen
On_E schreef op woensdag 26 september 2012 @ 10:08:
[...]

Je bedoelt Unknown neem ik aan ipv Jun ?

Is traditiegetrouw een lastige boss inderdaad, maar echt niet ZO moeilijk.
Gewoon zelf cheap gaan spelen, komt 't echt wel goed.

Voor online potjes op de xbox, mijn GT is nyx1978
Nja, Jun in round 1 en Unknown in round 2 natuurlijk. Het is me gisteravond weer redelijk snel gelukt, af en toe lukt het aardig en soms gaat het gewoon totaal niet. Zelfde probleem dat ik bij alle eindbazen heb in Tekken, alleen zijn die normaal altijd van die grote gasten (Jinpachi, Azazel ofzoiets, etc) waar je lekker op in kunt meppen. Jun is zo klein en behendig, alles behalve een klein snel tikje werkt niet want dan zit ze er alweer tussen.

Ik moet vooral die tag assault combos nog leren merk ik als ik online speel. Begrijp ik het goed dat je de Tag knop moet indrukken terwijl je een 'bound move' doet? Dat is toch een aanval tijdens een juggle waarmee je de tegenstander op de grond slaat (waar hij dan "stuitert" en je de combo kunt voortzetten)? Moet maar eens wat combo's gaan leren anders gaat het niks worden online :+

Mijn iRacing profiel

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:06

Sagat

Is pappa x2!

Misschien is het een idee om een lijstje aan te maken van de mensen die deze game spelen, en deze dan in de start post te verwerken? Zie het prachtige :+ sf4 topic voor inspiratie.

Ga hem zelf overslaan helaas, te veel games, te weinig tijd :(

10 second ninja DONE

• NickThissen
Nou, online is in ieder geval geen zak aan. Goeie netcode :') Game zegt dat het een connectie van 5 is, maar zodra de pot begint zakt hij terug naar 2 of 3 en ben ik kansloos. Net 4 tegenstanders achter elkaar waar dit zo was, en maar lage trapjes doen, ik kon niet bukken omdat het 3 seconden duurt voordat hij reageert. Ik kon gewoon toekijken hoe ik door lage trapjes ingemaakt werd zonder dat ik er iets tegen kon doen... Leuk :')

Mijn iRacing profiel

• On_E

On_E

Housemusic

NickThissen schreef op woensdag 26 september 2012 @ 11:40:
Ik moet vooral die tag assault combos nog leren merk ik als ik online speel. Begrijp ik het goed dat je de Tag knop moet indrukken terwijl je een 'bound move' doet? Dat is toch een aanval tijdens een juggle waarmee je de tegenstander op de grond slaat (waar hij dan "stuitert" en je de combo kunt voortzetten)? Moet maar eens wat combo's gaan leren anders gaat het niks worden online :+
Fight Lab nog niet uitgespeeld ? :P
Daar wordt dit allemaal in uitgelegd.

Launcher > Boundmove als tegenstander nog in de lucht is > taggen voordat de boundmove animatie begint idd.
NickThissen schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:46:
Nou, online is in ieder geval geen zak aan. Goeie netcode :') Game zegt dat het een connectie van 5 is, maar zodra de pot begint zakt hij terug naar 2 of 3 en ben ik kansloos. Net 4 tegenstanders achter elkaar waar dit zo was, en maar lage trapjes doen, ik kon niet bukken omdat het 3 seconden duurt voordat hij reageert. Ik kon gewoon toekijken hoe ik door lage trapjes ingemaakt werd zonder dat ik er iets tegen kon doen... Leuk :')
Whut?

Beste netcode voor een fighter deze gen man, tenminste, van degenen die ik heb gespeeld.

[ Voor 32% gewijzigd door On_E op 26-09-2012 15:42 ]

Verwijderd

NickThissen schreef op woensdag 26 september 2012 @ 14:46:
Dan moet het echt aan jou connectie liggen of iets in die trend. Deze game heeft de beste netcode (na BB :P) van alle fightinggames op dit moment. Tegenstander zoeken duurt wel lang maar als je er 1 hebt is het gewoon goed.

• NickThissen
Zal wel pech hebben gehad dan... of gewoon mensen die met opzet de connectie verlagen tijdens de match. Eerste paar potjes waren prima, maar de laatste 4 achter elkaar vanmiddag was niet te spelen, terwijl bij het begin toch echt een connectie van 5 stond...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zaterdag maar een match tegen Ryan Hart spelen in game expo First Look. Hopelijk mag je 1v2 of 1v1, weet niks van de Tag mechanics af. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Volgens mij is tekken tag zonder tag team spellen een beetje 'not done'. Ben benieuwd wat Ryan er van zegt als je het hem vraagt, maar het is over het algemeen een hele aardige gozert dus moet goed komen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 19:57:
Zaterdag maar een match tegen Ryan Hart spelen in game expo First Look. Hopelijk mag je 1v2 of 1v1, weet niks van de Tag mechanics af. :')
tja mensen die er veel tijd insteken zijn eenmaal een stuk beter. als je problemen met je connectie heb, dan ligt het waarschijnlijk aan je router. Probeer de poorten is open te zetten. En inderdaad net wat On_E ook al heeft gezegd het is de beste internet connectie op deze generatie. De learning curve is hoog maar, als je het eenmaal kan,dan waardeer de game ook veel meer net als bij andere fighting games.

Succes mocht je vragen hebben dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat het niet was toegestaan om op toernooien met 1 char te spelen omdat dan de helft van de mechanieken niet aanwezig zijn.

Ben er trouwens wel achter... ik ben echt slecht met deze game (maar hij blijft leuk).

Vindt customization tergend.. waarom moet hij zo lang laden.. en weinig optie. Wat dat betreft kunnen ze beter naar SC kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Update vandaag!

Met als het goed is ook nieuwe chars (die je moet unlocken, wat mij nog niet is gelukt...), en sowieso decals en een world tournament optie voor online oid.

edit: chars en stages unlocken na een restart. :)

[ Voor 13% gewijzigd door On_E op 09-10-2012 12:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Dat vind ik heel erg vet van deze game, gewoon GRATIS (leest u mee Capcom?) extra chars & stages.

Zal mij benieuwen hoe Tekken X Street fighter word, anders zou dat wel is mjin echte introductie in de wereld van tekken kunnen worden!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sagat schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 13:15:
Dat vind ik heel erg vet van deze game, gewoon GRATIS (leest u mee Capcom?) extra chars & stages.

Zal mij benieuwen hoe Tekken X Street fighter word, anders zou dat wel is mjin echte introductie in de wereld van tekken kunnen worden!
tja capcom maakt goede fighting games maar, maakt wel er wel misbruik van :S.

Tekken is net zo geweldig als Sf :) en mahvel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Alle DLc is nu gratis beschikbaar via Psn of XBL, ook als je niet gepreorderd hebt.

Overzicht wat er nu allemaal beschikbaar is:

Charachters: Slimbob,Violet,Dr.Boskonovitch,Miharu,Sebastian,Uknown, Acient Ogre, Kunimitsu, Michelle, Angel

Stages, Poland, Saudi Arabie, Chili,Russia
Pagina: 1