Hallo,
Ik heb vandaag een actieve subwoofer gekocht (Canton Subwoofer uit de cd105 serie), echter deze heeft andere aansluitingen als ik gewend ben. Namelijk:
1. Tulp
2. Low level input
3. High level input.
Normaal sluit ik hem gewoon met een speciale subwoofer kabel aan op de subwoofer ingang op mijn versterker (Denon 1708).
Echter deze subwoofer heeft geen ingang/uitgang voor deze kabel...
Helaas heb ik er geen handleiding bij en kan ik hem op internet niet vinden.
Hoe kan ik de subwoofer nu verbinden met mijn versterker? Na wat rond neuzen op internet kwam ik erop uit dat die op de low level input aangesloten moet worden. Maar moet ik den dan front speakers ook via de subwoorder laten lopen?
Alvast bedankt!
Ik heb vandaag een actieve subwoofer gekocht (Canton Subwoofer uit de cd105 serie), echter deze heeft andere aansluitingen als ik gewend ben. Namelijk:
1. Tulp
2. Low level input
3. High level input.
Normaal sluit ik hem gewoon met een speciale subwoofer kabel aan op de subwoofer ingang op mijn versterker (Denon 1708).
Echter deze subwoofer heeft geen ingang/uitgang voor deze kabel...
Helaas heb ik er geen handleiding bij en kan ik hem op internet niet vinden.
Hoe kan ik de subwoofer nu verbinden met mijn versterker? Na wat rond neuzen op internet kwam ik erop uit dat die op de low level input aangesloten moet worden. Maar moet ik den dan front speakers ook via de subwoorder laten lopen?
Alvast bedankt!
"The stock market is a device for transferring money from the impatient to the patient"