Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

weet iemand welk virus dit is

Pagina: 1
Acties:

• mtotheh
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-10 11:33
Beste,

ik heb een probleem met mijn computer(zit nu op een andere)
Het probleem is dat internet niet werkt omdat er een service niet werkt(heb geprobeerd deze handmatig aan te zetten maar hier krijg ik een melding dat ik hier geen bevoegdheid o.i.d. voor krijg maar ben wel administator en heb op uitvoeren als administrator geklikt.)

Hetzelfde voor de firewall deze kan ik ook niet aanzetten krijg een foutmelding en kan ook bij services hem neit handmatig aanzetten.

En de virusscanner werkt ook niet meer en kan daar ook niets aan doen want krijg meteen een foutmelding.

heeft iemand enig idee of weet iemand een site waar hetzelfde probleem opgelost kan worden want ik kan nog niets vinden op google.

ik ben nu niet bij de computer zelf dus ik weet de foutcodes etc. zo niet maar als je deze nodig hebt zet ik ze er meteen neer.

Mvg,

Mtotheh

[ Voor 8% gewijzigd door mtotheh op 25-08-2012 15:04 ]

• KoekBenaan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 28-11 21:03
Ik raad je aan om een kaspersky of f secure rescue cd te branden en deze vervolgens te laten scannen op de computer. Je kan Windows ook in veilige modus (met internet) laten opstarten door op F8 te drukken wanneer je de pc start. Als de pc opgestart is kun je msconfig uitvoeren (start > uitvoeren > msconfig), en neem je een kijkje bij het opstarten tabblad. Mocht je hier iets raars tegenkomen zoals een random .exe bestand dien je deze uit te vinken. Je kunt ook malwarebytes installeren en deze vervolgens laten scannen.

• mtotheh
Beste,

ik ga straks even proberen om met F8 op te starten, maar er staat nu ook niets raars bij msconfig, daar keek ik ook meteen naar.

Ik laat het je met ongeveer 1 a 2 uur weten.

Mvg,
mtotheh

• mtotheh
In veilige modus werkt internet ook niet en malwarrbytes vind niets(kan ook niet updaten) en F secure kan niet op de schijf komen dus kan niet scannen.

Mvg
Marnicq

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Je verteld niet welke service je niet aan krijgt, niet welke foutmelding etc,
dat helpt niet

Je kan niet op internet dus je kan idd niet updaten .. logisch

Waarom kan f secure niet op de schijf komen ?

Wat is je ip configuratie? ( start > run -> "cmd" -> "ipconfig /alll")

Iperf

• mtotheh
beste,

bedankt voor het helpen, maar heb besloten om de pc gewoon opnieuw te installeren, krijg er geen beweging in, heb al veel geprobeerd

nogmaals bedankt voor de hulp!

Mvg,
Mtotheh

• Mavamaarten
  • Laatst online: 01:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Eerlijk gezegd, dacht jij echt dat wij je zo konden helpen?
omdat er een service niet werkt
een foutmelding
virusscanner werkt ook niet meer en kan daar ook niets aan doen want krijg meteen een foutmelding.
In het vervolg toch liever met gedetaileerde info komen graag ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

• mtotheh
Beste,

Zoals ik al zij, zat ik toen niet achter de computer, en heb ik er ook neer gezet als je de precieze foutmeldingen etc. Nodig had ik ze zou sturen, maar heb al beslOten om er geen verdere aandacht aan te besteden en vond het dus ook niet nodig om alle foutmeldingen erbij te zetten, maar ik dacht als iemand dit bekend voor komt en zo weet hoe je het oplost, dat was eigenlijk de reden.

Mvg
Mtotheh

• Mavamaarten
  • Laatst online: 01:04

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ach ja, in zulke gevallen is een verse install vaak het beste, dan is je windows gelijk weer sneller etc etc.
Btw, groeten enzo zijn niet nodig hoor, we zitten op een gezellig forum niet op het werk ;)

Android developer & dürüm-liefhebber

• mtotheh
haha sorry gaat automatisch (wil het hier ook graag bij zetten). :-)
Pagina: 1