Videokaart grootte filter bij Desktop pc's en Laptops

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenvZuijlen
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 21:12
Hallo,

Ik vroeg me af of ik hier kon vragen of er nog filters voor de videokaart grootte kunnen worden ingebouwd, dit zou erg handig zijn, ook omdat dit dan de enige site zou zijn die ik heb gevonden die het zo handig aanbied.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11:07

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dit topic had ik even gemist, sorry. Bedoel je nu de lengte van de videokaart zelf of hoeveel ruimte er is in een (desktop)behuizing voor een videokaart? En hoe zie je dat precies bij laptops, waar over het algemeen de videochip zit ingebouwd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Mocht je inderdaad de lengte van de videokaart bedoelen, vanaf vandaag kan er op gefilterd worden. Bij iets meer als 100 videokaarten is het al ingevuld (waaronder de 50 populairste), mocht je zelf wat tegenkomen waar het nog niet is ingevuld, schroom dan vooral niet dit te melden via "Verbeter productgegevens", onderaan het Specificatietabblad van elke uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoenvZuijlen
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 21:12
Sorry voor mijn late reactie. Ik ben niet helemaal duidelijk geweest. Ik bedoelde het aantal GB's van de videokaart als filter als je een PC aan het uitzoeken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie

Glaanie

Ah, dat is inderdaad iets heel anders dan ik dacht :p Ik ga kijken of we dit (makkelijk) kunnen toevoegen, ik kom erop terug :)