Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Asus N56VZ-S4044V WLAN Driver Probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

ASUS heeft voor mijn laptop op hun site: 1 LAN driver en 2 WLAN drivers liggen. dit is mijn probleem:

1. De Atheros LAN driver werkt, ik kan met kabel internetten.
2. De Atheros WLAN driver krijgt vlak voor hij klaar is met het installeren een error: "Quelcomm Atheros 802.11.a/b/g/n draadloze adapter: Het apparaat is niet aanwezig of is losgekoppeld/vrijgegeven. Plaats de adapter of plaats deze opnieuw"
3. De Intel WLAN driver krijgt voor de installatie al een error "Er kunnen door de wizard Apparaatstuurprogrmma installeren geen stuurprogramma's worden gevonden die voor deze computer geschikt zijn. Vraag aan de computerleverancier of de systeembeheerder of u het juiste programma hebt."

Ik krijg Wireless internet dus niet werkend (Kabel wel)... Ik heb de ATK driver al geïnstalleerd, en daarna met fn+f2 geprobeerd alle wireless devices te activeren maar zonder succes.

ASUS is maar van maandag tot vrijdag bereikbaar EN ik denk dat als ik ze bel ze me toch die drivers van hun site (die niet werken voor mij) aansmeren.

Edit1 (aanvullende informatie):
Ik heb ook gekeken bij Apparaatbeheer en daar stond "netwerkcontroller" (en 2 andere die niks met mijn probleem te maken hebben) met een geel uitroepteken erbij. Ik kon deze niet bijwerken via Windows. Hij kan geen programmas vinden voor deze "netwerkcontroller".

Tips zijn zeer welkom!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2012 14:30 ]