stofplaatjes achter koeler

Pagina: 1
Acties:

• Yoda
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07-11-2025

Yoda

Can you feel it?

Topicstarter
ik weet het ik weet het ik blijf bezig voer koeling,...maaruh als je dus nu onder je kast lekker een koeler naar binnen hebt blazen en boven in je kast heb je er eentje die naar buiten blaast,..dan komt er onder waarschijnlijk allemaal stof naar binnen,....en dat willen we niet, nu heb ik van die stoffiltertjes gezien, maaruh waar kan je die dan weer kopen want ik heb ze nog niet op een site zien staan eigenlijk.

En nog iets dan, als ik mijn eigen hd cooler ga maken, (2 fans aan de voorkant van de kast voor de hd) zal ik die dan laten blazen (naar buiten) of zuigen (naar binnen)

thanx for the replies alvast

Yoda

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Probeer die stoffilters eens bij een stofzuigerhandel. Vooral die zaakjes die ook onderdelen van stofzuigers verkopen, hebben ze. Anders gewoon de blokker, maar dan moet je er vaak zakken bij kopen.....Die kan je dan wel weer mooi op je kop zetten ;) ;) ;) ;) ;) :P :P :P :P

• Chemist
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 07-11-2025
Wat ik heb gedaan is zo'n pak afzuigkapfilterdoek gehaald voor 2,35. Dat is ong 2 m2 dus voldoende om je hele voorkant te zuiveren. Dit heb ik gewoon met velpon aan de binnenkant van mijn front geplakt. Werkt perfect! Nadeel van die stofzuiger dingen is dat ze zo klein zijn en rete duur.

Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14:31
Anders gewoon de blokker, maar dan moet je er vaak zakken bij kopen.....Die kan je dan wel weer mooi op je kop zetten
LOL :) ;)

Euhm ik heb nog gen stof filters in me pc maar blaas hem minimaal 1 x per maand uit met de compressor :)
werkt ook goed weet je tenmintse zeker dat alle stof eruit is :) en op dat moment draait je proccesor fannetje heel hard wen is je procje ook een heel stuk koeler :)

.

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Dan blaas je dus wel stof in je open sloten,
maar jou een beetje kennende, zullen die wel allemaal vol zitten :P

Een cliche is ooit origineel begonnen

• Heretic
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Klem er gewoon een panty van je vriendin/moeder/oma oid tussen, heb ik ook gedaan, werkt prima! Lekker simpel en goedkoop :)
Pagina: 1