Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Komt er nog een budget best buy guide voor laptops?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Op aanraden van vrienden ben ik Tweakers in de gaten gaan houden voor best buy guides. Voor een nieuwe opleiding heb ik een laptop nodig. De laptop zal nagenoeg uitsluitend gebruikt worden voor het verwerken van tekst en internet. Ik heb dus geen aanvullende wensen wat betreft videokaarten en dergelijken. Wel wil ik een laptop die een beetje snel is met opstarten en het liefst een beetje zuinig in het gebruik.

De laatste BBG die ik kon vinden binnen het budget is van 1 juni reviews: Notebook Best Buy Guide: juni 2012

Komen er nog BBG's uit binnen mijn budget (ongeveer 500 euro?) waar ik rustig op kan wachten of kan ik beter hier om advies vragen?

Met vriendelijke groet,

Hellskin

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Beter kun je inderdaad hier advies vragen. Voor we je goed kunnen helpen hebben we nog wel wat meer informatie van je nodig:

- Ga je de laptop vaak meenemen?
- Hoe belangrijk is gewicht en grootte? Heb je voorkeur voor een bepaald formaat?
- Heb je voorkeur voor een bepaald merk? Waarom?

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• Nixy
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17-11 22:49
In Oktober komt de volgende laptop Best Buy weer, en ik weet niet of daar ook een budget laptop bij zal zitten.

Je kan in de Pricewatch al een hoop laptops vinden. Je kan de resultaten verder verfijnen door in de rechter kolom verder je eisen te specificeren.

Als je dan een aantal mogelijke keuzes overhoudt kun je altijd om advies vragen.

Forums are like a herd of performing elephants with diarrhoea -- massive, difficult to redirect, awe-inspiring, entertaining, and a source of mind-boggling amounts of excrement when you least expect it.

Verwijderd

Topicstarter
Omni schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 17:16:
Beter kun je inderdaad hier advies vragen. Voor we je goed kunnen helpen hebben we nog wel wat meer informatie van je nodig:

- Ga je de laptop vaak meenemen?
- Hoe belangrijk is gewicht en grootte? Heb je voorkeur voor een bepaald formaat?
- Heb je voorkeur voor een bepaald merk? Waarom?
Laptop zal wekelijks mee gaan. (vermoedelijk één of twee keer per week).
Gewicht is niet van groot belang. De laptop mag niet te groot en niet te klein zijn. Heb niet echt verstand van zaken. Hij moet in een gewone laptop tas passen.
Geen voorkeur voor merk. Ik wil het beste binnen de prijsklasse. Aangezien ik geen weet heb van de voordelen en nadelen van bepaalde merken ga ik er vanuit dat iemand met verstand van zaken mij een goed advies kan geven.

• Depep
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-07 13:15
Het beste is nogal een ruim begrip.

- Het beste scherm?
- De snelste processor?
- Het meeste intern geheugen?
- De meeste opslagcapaciteit?
- De langste batterijduur?

Ook niet te groot en niet te klein komen we niet echt ver mee. Wat vind jij groot en wat vind jij klein? We gaan toch wel iets concretere wensen/eisen nodig hebben om een goed advies te kunnen geven.

specs