Mijn vriendin heeft een insulinepompje dat bij bepaalde waarden een alarm afgeeft. Nu werkt dat overdag perfect maar als zij slaapt dan hoort zij niet altijd het alarm. Het alarm bestaat uit twee signalen: trillen en een audiosignaal. Beiden zijn niet te regelen. Er zit ook geen audio-uitgang op. Het pompje zit via een flexibel slangetje aan haar buik vast ( naaldje in de buik) waardoor zij het pompje op verschillende plekken aan haar lichaam kan bevestigen. Echter het plaatsen van het pompje op verschillende plekken, biedt geen oplossing als zij slaapt. Het pompje heeft de afmetingen van 9 bij 6 bij 2 cm. Het is verder druppeldicht gemaakt. De leverancier van het insulinepompje kent het probleem maar weet geen oplossing.
Ik zit zelf te denken aan een microfoontje met ingebouwd zendertje, geplaatst op het pompje, dat een signaal geeft aan een versterkertje buiten het bed. Het microfoontje mag ook niet teveel andere geluiden oppikken omdat dit storend is. En dat kan wel eens een groot probleem zijn. Wie kent een goede oplossing hiervoor en welke onderdelen zou ik het beste kunnen gebruiken?
Bedankt voor het meedenken,
Jan
Ik zit zelf te denken aan een microfoontje met ingebouwd zendertje, geplaatst op het pompje, dat een signaal geeft aan een versterkertje buiten het bed. Het microfoontje mag ook niet teveel andere geluiden oppikken omdat dit storend is. En dat kan wel eens een groot probleem zijn. Wie kent een goede oplossing hiervoor en welke onderdelen zou ik het beste kunnen gebruiken?
Bedankt voor het meedenken,
Jan