Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Stomme vraag] Hdd fikt uit

Pagina: 1
Acties:
  • 233 views

• Dunrob
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-09 10:41
Dames/ Heren,

Ik ben hier op mn bureau bezig met een hdd, dvd-rom, mainboard en een voeding. Alles ligt los op het bureau. Nu zit alles correct aangesloten, maar ik heb nu al 3 (weliswaar oude) hdd's uit weten te roken. Elke keer als ik de pc aanzet rookt de hdd meteen uit.

Iemand enig idee? Naar mijn weten hoeft de hdd, mobo en psu niet aan een chassis te zitten?

• EricJH
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01:51
Misschien dat je voeding een of meer kapotte 12V lijnen heeft en belangrijk meer dan 12 V geeft. Jump start je voeding eens terwijl er niets op de voeding is aangesloten en meet de 12V lijnen eens na.

• Dunrob
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 02-09 10:41
Eric,

zou de dvd-rom speler, die op dezelfde kabel zit aangesloten, dan ook niet defect moeten gaan?

• Stefan1987
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-11 22:08
Wat is oud? Hdd van 5 jaar? 10? Zijn ze stofvrij?
Het doet mij vermoeden dat de voeding niet goed is overigens.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Wat heeft het uibranden van harde schijven, mogelijk ten gevolge van een brakke voeding, in vredesnaam met Processors, Moederborden of Geheugen te maken :?

Daarnaast ontbreekt hier alle detailinformatie (exact welke onderdelen, exact hoe op bureau neergelegd) en eigen inzet om het uit te zoeken (of heb je wel zelf dingen bedacht, opgezocht en geprobeerd maar neem je niet de moeite die met ons te delen). Voor tips hoe een topic goed te starten: Het algemeen beleid #quickstart

Move PMG -> OH en dicht.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.