Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verschil HD mini en HD mini2

Pagina: 1
Acties:

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11 00:20
Hallo,

Ik ben van plan om een Ac ryan te kopen. Alleen ik weet nog niet welke versie.

Wat is nou eigenlijk het verschil tussen de HD mini (1) en de HD mini 2? Qua software en qua hardware.

Hebben ze beide (met nieuwste firmwire) dezelfde GUI. Dus zien ze hetzelfde uit. En hoe zit het met YAMJ. Ziet dit er ook hetzelfde uit.

En spelen ze beide dezelfde formaten af.

Graag jullie reacties

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11 19:03
Qua bestandsondersteuning zit er geen verschil tussen de spelers. De Mini2 is wat sneller waardoor het streamen beter gaat.
Daar staat tegen over dat de mini 1 met de oude gui eigenlijk wat betrouwbaarder werkt dan de mini 2.

• ibiben95
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-11 00:20
Dus je zegt nu dat de Gui niet hetzelde zijn. Want ik vindt de Gui van de mini2 prachtig. Maar ik weet niet of dit hetzelfde is als de mini1

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies. Ik zet je even in het juiste subforum.

Tip: bekijk wat filmpjes op Youtube zodat je de GUI in werking ziet! :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-11 19:03
ibiben95 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:09:
Dus je zegt nu dat de Gui niet hetzelde zijn. Want ik vindt de Gui van de mini2 prachtig. Maar ik weet niet of dit hetzelfde is als de mini1
De latere firmware versies van de Mini1 hebben dezelfde Gui als Mini2 echter blijkt dat de oudere firmware (met de standaard Realtek Gui) toch stabieler werken.

De Gui kan er wel goed uitzien maar als het apparaat vervolgens toch niet fijn functioneert heb je er toch weinig aan.
Mijn advies: Ga kijken voor een ander merk