Hallo,
Ik heb sinds vandaag een nieuwe mediaplayer de Mede8er MED500X2 :
pricewatch: Mede8er MED500X2
En ik wil hier films op zetten via usb 3.0.
Nou heb ik de volgende probelemen:
1. In het begin deed hij een paar seconde rond de 80MB/s, dan zakte de verbinding weg, meestal naar ong 40MB/s maar soms er ook onder.
Toen heb ik drivers en firmware van usb 3.0 geupdate, want ik vond dit niet acceptabel.
2. Een nieuwe probleem is opgekomen, nu doet ie een paar seconde 80MB/s, en dan loopt ie vast voor ong 10seconde soms meer, dan hervat ie weer bij 30MB/s, en dan na paar seconde weer vast, en dan na paar seconde weer verder bij 30MB/s.
Dit is bloed irritant, en heb al wat gezocht op google, maar vond geen oplossingen.
Mijn specs :
PC:
Core i7 920 @ 3.99GHZ.
Asus x58 sabertooth(Laatste bios)
nvidia 680gtx
intel 80gb ssd voor windows.
Samsung 7200rpm 1tb sata II hdd, voor downloads en games.
Mediaplayer :
Mede8er MED500X2
Hdd : Seagate 2tb 7200rpm sataII
pricewatch: Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB
Zoals je ziet mijn specs zijn decent dus zou het probleem niet moeten zijn.
Nu is mijn vraag, zie ik iets over het hoofd??
Even voor de duidelijkheid, met een usb 2.0 externe hdd in usb 2.0 port had ik dezelfde problemen vermeld bij probleem 1. Dus het licht niet aan de mediaplayer.
Ik heb sinds vandaag een nieuwe mediaplayer de Mede8er MED500X2 :
En ik wil hier films op zetten via usb 3.0.
Nou heb ik de volgende probelemen:
1. In het begin deed hij een paar seconde rond de 80MB/s, dan zakte de verbinding weg, meestal naar ong 40MB/s maar soms er ook onder.
Toen heb ik drivers en firmware van usb 3.0 geupdate, want ik vond dit niet acceptabel.
2. Een nieuwe probleem is opgekomen, nu doet ie een paar seconde 80MB/s, en dan loopt ie vast voor ong 10seconde soms meer, dan hervat ie weer bij 30MB/s, en dan na paar seconde weer vast, en dan na paar seconde weer verder bij 30MB/s.
Dit is bloed irritant, en heb al wat gezocht op google, maar vond geen oplossingen.
Mijn specs :
PC:
Core i7 920 @ 3.99GHZ.
Asus x58 sabertooth(Laatste bios)
nvidia 680gtx
intel 80gb ssd voor windows.
Samsung 7200rpm 1tb sata II hdd, voor downloads en games.
Mediaplayer :
Mede8er MED500X2
Hdd : Seagate 2tb 7200rpm sataII
pricewatch: Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB
Zoals je ziet mijn specs zijn decent dus zou het probleem niet moeten zijn.
Nu is mijn vraag, zie ik iets over het hoofd??
Even voor de duidelijkheid, met een usb 2.0 externe hdd in usb 2.0 port had ik dezelfde problemen vermeld bij probleem 1. Dus het licht niet aan de mediaplayer.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!