Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• DannyvdM
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-03 23:27
Ik zoek voor mijn vader 2 nieuwe mobiele telefoons. Op de een of andere manier gaan ze allemaal na een half jaar tot een jaar kapot. Geen idee wat hij er mee doet, maar misschien dat iemand een goede stevige telefoon weet.

Hij zoekt een normale telefoon en een smartphone. Hij is ondernemer, dus hij wilt altijd bereikbaar zijn. Qua Smartphone heeft hij 2 keer een HTC Desire gehad, welke op zich redelijk lang mee gingen.

De normale mobiele telefoon heb ik geen flauw idee van welke hij heeft. Hij is sowieso ongeveer 6 maanden oud en werkt nu al niet meer.

Heeft er iemand een goed advies voor mij?

• TripleQ
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Wat is 'kapot'?
Scherm gebroken oid?

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Normaal: Nokia 3310
Smartephone: Motorola Defy+

• DannyvdM
Wat er kapot gaat is verschillend. Ene keer scherm, andere keer doet de touchscreen het niet.

Voornamelijk geluidskwaliteit gaat erg snel achteruit.

De Nokia 3310 was inderdaad de beste die we hebben gehad. Hebt je echter niet wat meer recents in die trend ?

De Motorola Defy+ ziet er goed uit, ga ik even verder naar kijken. Bedankt!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wat dacht je van een lesje "hoe ga ik met m'n spullen om"? Kennelijk kan hij er gewoon niet mee om gaan, dat ligt niet aan de telefoons maar aan hem. Andere telefoons gaan hierbij eigenlijk niet helpen tenzij je voor de bouwvakker telefoons gaat.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

• Satch
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Kijk eens naar toughphones van een merk als Sonim. Zijn wel wat duurder, maar ook een stuk robuuster dan standaard mobiele telefoons.

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-11 11:57

3DDude

I void warranty's

Inderdaad een Sonim geven.

Als die een smartphone wilt is de Defy van motorola een optie.

Be nice, You Assholes :)

• DannyvdM
Tsurany schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:26:
Wat dacht je van een lesje "hoe ga ik met m'n spullen om"? Kennelijk kan hij er gewoon niet mee om gaan, dat ligt niet aan de telefoons maar aan hem. Andere telefoons gaan hierbij eigenlijk niet helpen tenzij je voor de bouwvakker telefoons gaat.
Yeah, tried that for a couple of years....

Zat inderdaad aan die bouwvakker telefoons te denken, maar was even naam kwijt, thnx.

• Sigis
Simon is inderdaad ook goed, maar kan volgens mij toch niet op tegen een 3310 ;).

• PinokkioTV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 30-10 23:09
De Nokia 3310 is nog redelijk breed verkrijgbaar ...

• Freubel
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 07:05
http://www.samsung.com/nl...bile-phone/GT-C3350AAAXEN
Ik had de voorganger, goeie telefoon, bouw bestendig, en doet wat een telefoon moet doen.
Kortom - geen frutsels.

Een quote is een gebrek aan originaliteit

• Sigis
PinokkioTV schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 21:37:
De Nokia 3310 is nog redelijk breed verkrijgbaar ...
Omdat het een van de beste telefoons is die ooit gemaakt is. Bijna niet kapot te krijgen, een accu die een eeuwigheid mee gaat, een fijn intuïtief menu. Die van mij heeft herleid wat gooi- en smijtwerk overleefd.

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-11 13:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Als je een smartphone wil kom je redelijk snel bij de Defy+ uit ja. Samsung heeft nog wel een alternatief in de vorm van de Samsung Galaxy Xcover Extreme S5690, maar die is op heel veel punten minder (scherm, processor, camera etc)

Hoesjes kunnen ook al heel wat betekenen voor je.

• Blackbird024
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-06 16:22
Vooral een goed passend hoesje lijkt mij ook een must!

Zijn de Blackberry's ook niet wat sterker dan gemiddeld?!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-11 22:57
Samsung B2100. Erg basaal, maar wel robuust.
En iets van €70.

[ Voor 16% gewijzigd door AvanCade op 28-08-2012 06:20 ]

Verwijderd

Ik heb ergens ooit een keer een steady proof GSM die je kunt gooien, mee in bad kunt, van een flat af kunt lazeren, in extreme temperaturen kunt mieteren en zelfs in de magnetron stoppen kunt in m'n handen gehad. Het was een oud merk maar dan speciaal in een hele stevige omhulsel. Ik weet het merk en type alleen niet meer, ze zijn er wel.

Volgens mij was dit 'm:

Afbeeldingslocatie: http://www.letsgodigital.org/images/artikelen/846/sonim-telefoon.jpg

Zoek eens op Sonim Quest XP3. Vrij lastig te verkrijgen, maar wel heerlijk stevige toestellen schijnt :)

• DECOY88
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-07-2015
(overleden)
Verwijderd schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 06:31:
Ik heb ergens ooit een keer een steady proof GSM die je kunt gooien, mee in bad kunt, van een flat af kunt lazeren, in extreme temperaturen kunt mieteren en zelfs in de magnetron stoppen kunt in m'n handen gehad. Het was een oud merk maar dan speciaal in een hele stevige omhulsel. Ik weet het merk en type alleen niet meer, ze zijn er wel.

Volgens mij was dit 'm:

[afbeelding]

Zoek eens op Sonim Quest XP3. Vrij lastig te verkrijgen, maar wel heerlijk stevige toestellen schijnt :)
sonim ja _/-\o_ en mocht het je lukken om hem te slopen krijg je een nieuwe _/-\o_

Verwijderd

3 jaar garantie inderdaad. Robuust, de ideaale telefoon als je het mij vraagt :>
Pagina: 1