Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Videokaart Asus N56VM

Pagina: 1
Acties:
  • 425 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Weet iemand of de videokaart van de Asus N56VM onboard is? Of is deze gewoon te verwisselen met een andere videokaart?

Hartelijk dank.

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-11 15:41

mrc4nl

Procrastinatie expert

mxmII en mxm3 videokaarten worden amper meer gebruikt in notebooks sinds 2008. 90% kans dat je on het moederbord gesoldeerd is. ik zou het moeten opzoeken om 100% zeker te zijn

ora et labora

• John767
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-11 19:18
Volgens mij zijn nVidia GT kaarten (eigenlijk chips) altijd onboard, en de GTX varianten wel los. Komt voornamelijk door het gevraagde vermogen van de GTX serie.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

John767 schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:33:
Volgens mij zijn nVidia GT kaarten (eigenlijk chips) altijd onboard, en de GTX varianten wel los. Komt voornamelijk door het gevraagde vermogen van de GTX serie.
die nieuwere wel maar van de de 8000 gt en 9000 gt serie zijn nog wel op mxm formaat verschenen

ora et labora

Verwijderd

Topicstarter
Dit is de N56 van binnenuit:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/tgl9rl.jpg

Kunnen jullie hieruit zien of de videokaart onboard is, of is deze gewoon te vervangen?

Bedankt!

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2012 18:11 ]

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 18:44

hostler

Yeahhh dude!

Je foto werkt niet.

Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat de videokaart in de N56 serie op het moederbord gesoldeerd zit (De 630m en 650m). De intel zit uiteraard in de CPU.

Je vraag is in dit topic beantwoord, tussen pagina's 140 en 150.

edit: Precies hier: Flipside in "Het grote Asus N-series Notebook ervaringen-topic"

[ Voor 16% gewijzigd door hostler op 24-08-2012 18:14 ]

Verwijderd

Topicstarter
hostler schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 18:12:
Je foto werkt niet.

Ik kan je met 100% zekerheid vertellen dat de videokaart in de N56 serie op het moederbord gesoldeerd zit (De 630m en 650m). De intel zit uiteraard in de CPU.

Je vraag is in dit topic beantwoord, tussen pagina's 140 en 150.

edit: Precies hier: Flipside in "Het grote Asus N-series Notebook ervaringen-topic"
Dankjewel!

• Flipside
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06-2024
mrc4nl schreef op vrijdag 24 augustus 2012 @ 16:37:
[...]

die nieuwere wel maar van de de 8000 gt en 9000 gt serie zijn nog wel op mxm formaat verschenen
Ja, zoals in onze Acer Aspire 5920G. Zulke laptops maken ze nu niet meer. Gezellig om jou tegen te komen in het topic van de N56, dat is namelijk mijn opvolger voor de Acer. :)

Dit topic is wel bizar. Er wordt een nieuw topic aangemaakt voor een vraag over een laptop waar al een groot topic over bestaat en altijd bijna bovenaan staat omdat het zo actief is. maynoon heeft in dat topic dan de post gevonden waar het antwoord in staat, haalt de foto waarop het antwoord op de vraag te zien is naar hier, en leest daarbij niet de rest van de post waar het antwoord nog eens in staat maar stelt de vraag nog eens. 8)7
Geen probleem hoor, het in een interessante vraag, het komt alleen raar over op deze manier.

Verwijderd

Topicstarter
Flipside schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 00:22:
[...]

Ja, zoals in onze Acer Aspire 5920G. Zulke laptops maken ze nu niet meer. Gezellig om jou tegen te komen in het topic van de N56, dat is namelijk mijn opvolger voor de Acer. :)

Dit topic is wel bizar. Er wordt een nieuw topic aangemaakt voor een vraag over een laptop waar al een groot topic over bestaat en altijd bijna bovenaan staat omdat het zo actief is. maynoon heeft in dat topic dan de post gevonden waar het antwoord in staat, haalt de foto waarop het antwoord op de vraag te zien is naar hier, en leest daarbij niet de rest van de post waar het antwoord nog eens in staat maar stelt de vraag nog eens. 8)7
Geen probleem hoor, het in een interessante vraag, het komt alleen raar over op deze manier.
Koop een lolly en ga het vieren. Dude come on.

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:10:
[...]

Koop een lolly en ga het vieren. Dude come on.
en voor jou een appeltje :) hij hangt niet ver van de boom :)

ora et labora

Verwijderd

Topicstarter
mrc4nl schreef op zaterdag 25 augustus 2012 @ 23:36:
[...]

en voor jou een appeltje :) hij hangt niet ver van de boom :)
Ik lust geen appel, dus helaas meneertje

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-11 13:05

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ja, en we laten die kinderachtige reacties mooi achterwege. Met zo weinig inzet is het ook niet anders dat het topic maar op slot gaat.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.