Ik zit met het volgende probleem:
Ik wil windows 7 vanaf een USB stick installeren op een PC zonder dvd drive.
Ik heb een image gemaakt met het Windows 7 USB DVD Download tool pakket van MS.
Ik heb m'n primary boot device op USB gezet.
Als ik de PC start wordt geboot van USB, ik kan een installatie starten. Ik krijg dan een scherm met 5 acties die windows af wil handelen:
Copying files
expanding files
installing featues
instaling nog iets anders
completed
Deze acties worden allemaal netjes afgevinkt met een groen vinkje en windows herstart de PC. Echter vervolgens kom ik net zo hard weer in de setup terecht waar de enige optie waar ik iets mee kan "install now" is.
Ik heb geprobeerd de SSD als primary boot device aan te merken in de bios na de installatie, maar dan krijg ik alleen een melding dat er geen correct boot device aanwezig is.
Heeft iemand tips?
Mocht iemand hier nog eens tegenaanlopen: USB drive uit de computer trekken als hij aan het rebooten is lost dit probleem op. Damn you microsoft
Ik wil windows 7 vanaf een USB stick installeren op een PC zonder dvd drive.
Ik heb een image gemaakt met het Windows 7 USB DVD Download tool pakket van MS.
Ik heb m'n primary boot device op USB gezet.
Als ik de PC start wordt geboot van USB, ik kan een installatie starten. Ik krijg dan een scherm met 5 acties die windows af wil handelen:
Copying files
expanding files
installing featues
instaling nog iets anders
completed
Deze acties worden allemaal netjes afgevinkt met een groen vinkje en windows herstart de PC. Echter vervolgens kom ik net zo hard weer in de setup terecht waar de enige optie waar ik iets mee kan "install now" is.
Ik heb geprobeerd de SSD als primary boot device aan te merken in de bios na de installatie, maar dan krijg ik alleen een melding dat er geen correct boot device aanwezig is.
Heeft iemand tips?
Mocht iemand hier nog eens tegenaanlopen: USB drive uit de computer trekken als hij aan het rebooten is lost dit probleem op. Damn you microsoft

[ Voor 7% gewijzigd door Vizzie op 24-08-2012 16:22 ]