Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Corsair vengeance m90

Pagina: 1
Acties:

• playah007
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 26-09 09:09

playah007

live life and be proud!

Topicstarter
Ik heb onlangs de vengeance serie toetsenborden en muis binnen gekregen. alleen wanneer ik de muis in mijn pc probeer te stoppen krijg ik totaal geen respons. volgens mij is de muis defect, het toetsenbord functioneerd wel.

in de quick guide staat een plaatje waarin staat dat de usb aansluiting van een 3x power usb gebruikt wordt maar lijkt mij dfat een normale usb3 ook zou moeten volstaan aangezien mijn toetsenbord met verlichting en alles ook op 1 usb3 werkt.

Ik vroeg mij af of iemand misschien een tip heeft hoe ik dit kan oplossen, of dit vaker voorkomt. OF dat dit toch echt helaas een DOA betreft.

thx

Verwijderd

Iemand in het mechanisch toetsenborden topic had hier ook problemen met de m90 en k90, moet je misschien maar eens even kijken.

• Roy23
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15-10 20:21
Ik heb hem ook ontvangen, precies het zelfde probleem. Heb al op het Corsair forum gekeken, en ben verbaast door het aantal mensen dat hetzelfde probleem hebben. Heb nu al spijt dat ik deze muis heb besteld. Op Tweakers.net stond een goede recensie, van iemand die toevallig een goede heeft ontvangen.
Had me echt verheugd op de nieuwe muis, nu ben ik hem weer een paar weken kwijt omdat hij terug moet..
Ik raad mensen echt af om deze muis te bestellen. Nogmaals de tip om even op het forum van Corsair te kijken naar het aantal mensen met slechte ervaringen met deze muis. :(

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-11 17:17
Gewoon even corsair bellen. Ze hebben echt een geweldige service. Ik heb pas een nieuwe H100 gekregen omdat mijn oude kapot was en ik had zelf ook iets er aan gesloopt. Toch kreeg ik een nieuwe! Ook een keer een nieuw zijpaneel voor mijn 600T ontvangen, geheel kostenloos.

EDIT: Zie nu dat ik doorschop op een geschopt topic. My bad!

[ Voor 10% gewijzigd door BeefHazard op 18-12-2012 16:03 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED