Kan ene kalender wel en andere niet 'subscriben' via iCloud.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vooraf: Ik gebruik OS X 10.8.1 (Engels) met de laatste versie van Calendar (voorheen iCal) en een @me.com iCloud-account

Omdat het voetbalseizoen weer goed van start is, wil ik graag kalenders toevoegen van Europa League en Champions League. En ondanks dat deze pagina niet lijkt te zijn bijgewerkt sinds het vorige seizoen, zijn de kalenders zelf dat wel.

Om het netjes te houden wil ik graag de subscripties in iCloud bewaren, zodat ook op mijn telefoon ik de kalenders kan bekijken.

Nou loop ik tegen een vreemd probleem aan.
Ik probeer deze kalenders toe te voegen:

webcal://en.calendars.uefa.com/files/uel-en.ics
webcal://en.calendars.uefa.com/files/ucl-en.ics

Bij de "subscribe" dialoog krijg je dan de keuze van lokatie: "On My Mac" of "keypunchie@me.com"

De subscriptie van de Europa League kalender gaat zonder enige problemen en ik kan ik dus ook zonder problemen op mijn telefoon bekijken, maar als ik de Champions League kalender vervolgens wil toevoegen, is mijn @me.com plotseling als optie greyed out (grijs geworden):

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/g3O1pJ0sPpUduNlbf4ZjpqVU/full.jpg

Iemand enig idee waarom dat is? Doe ik ergens iets verkeerd? Misschien dat iemand even 5 minuten de tijd kan nemen om te kijken of hij/zij dit kan reproduceren? Dan weet ik of het aan mij ligt, of aan die kalender...

[ Voor 4% gewijzigd door Keypunchie op 24-08-2012 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Echt niemand die even webcal://en.calendars.uefa.com/files/ucl-en.ics in de browser kan plakken, de twee stappen naar de dialoog volgen en zeggen of ze wel/niet hetzelfde "greyed out" fenomeen hebben?

[ Voor 32% gewijzigd door Keypunchie op 25-08-2012 15:43 ]